عرضه نسخه پایدار اندروید پای برای گلکسی اس ۹ آغاز شد

۳ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 9

مدتی قبل سامسونگ اعلام کرد که عرضه اندروید پای برای گلکسی اس ۹ را در ماه ژانویه آغاز خواهد کرد ولی حالا به‌نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته آپدیت موردنظر را زودتر از موعد مقرر منتشر کند.

در حال حاضر نسخه با ثبات اندروید پای برای تمام گوشی‌های گلکسی اس ۹ موجود در کشور آلمان منتشر شده است. البته برخی از کاربران توییتر و ردیت هم عرضه این نسخه را در کشورهای هلند و اسلواکی تایید کرده‌اند. بعد از این به روزرسانی، نسخه نرم‌افزار گلکسی اس ۹ پلاس به G965FXXU2CRLI تغییر می‌یابد و برای گلکسی اس ۹ این نسخه G960FXXU2CRLI نام دارد. همچنین وجود این فایل‌ها در سرورهای سامسونگ تایید شده است.

حجم این به‌روزرسانی ۱۷۴۴.۲۴ مگابایت است که با توجه به همه‌جانبه بودن آن، چنین موضوعی کاملا طبیعی به حساب می‌آید. همچنین باید خاطرنشان کنیم این نسخه از اندروید از رابط کاربری تازه‌نفس One UI بهره می‌برد که قابلیت‌های زیادی را برای این سیستم‌عامل به ارمغان آورده است. در ادامه می‌توانید تمام تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی را مشاهده کنید.

گلکسی اس 9

مطابق معمول، سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به تدریج برای گوشی‌های پرچم‌دار خود منتشر می‌کند. در حال حاضر، هنوز خبری در مورد عرضه این نسخه در دیگر کشورها منتشر نشده اما به احتمال زیاد، خیلی زود نسخه پایدار اندروید پای در دیگر کشورها هم برای دانلود عرضه می‌شود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar یونس ذکایی

    برای Galaxy S7 عرضه میشه یا نه؟

    1. Avatar علی

      خیر؛ برای گوشی های قبل از Galaxy S8 بروزرسانی اندروید ۹ به طور رسمی انتشار پیدا نمیکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه