مایکروسافت ماوس IntelliMouse را پس از سال‌ها دوباره عرضه می‌کند

۱۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ماوس IntelliMouse

عرضه‌ی ماوس IntelliMouse مایکروسافت به سال ۱۹۹۶ باز می‌گردد. مایکروسافت با عرضه‌ی IntelliMouse در آن زمان سر و صدای زیادی به راه انداخت. گیمرها مشخصا از این ماوس حسابی خوش‌شان آمده بود. ماوس IntelliMouse از نظر ارگونومی بسیار خوب طراحی شده بود، کلیدهایی سریع و سخت داشت و از همه مهم‌تر، برای اولین بار چرخ ماوس یا همان Scroll Wheel را معرفی کرد.

ماوس‌های مخصوص بازی امروزی طراحی‌های عجیب و غریب، رنگ‌های متنوع و هم‌چنین مجموعه‌ی زیادی از کلیدهای مختلف و قابل برنامه‌ریزی دارد. مایکروسافت هم از این پیشرفت‌ها حسابی خبر دارد و می‌خواهد ماوس قدیمی خودش را با در نظر گرفتن سطح انتظار و نیاز گیمرهای امروزی، دوباره عرضه کند.

مایکروسافت می‌گوید که مدل جدید ماوس IntelliMouse قرار است همان شگفتی‌هایی که مدل اصلی و اولیه‌ی این ماوس در افراد به وجود آورده بود، در نسل جدید کاربران کامپیوتر زنده کند.

مدل ۲۰۰۳ ماوس IntelliMouse

دفعه‌ی قبلی که مایکروسافت ماوس IntelliMouse را ارتقا داد و نسخه‌ای جدید از آن عرضه کرد، به سال ۲۰۰۳ باز می‌گردد. مایکروسافت در وبلاگ خود، در کنار معرفی مدل جدید این ماوس، نوشته است: «به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در آن تکنولوژی ماوس و سوییچ‌ها و در عین حال قیمت، به بلوغ کاملی رسیده است. این موضوع را برای خود یک فرصت دیدیم، تا یک ماوس معروف و محبوب را با تکنولوژی مدرن ارتقا دهیم.»

ماوس IntelliMouse

مدل جدید ماوس IntelliMouse قرار است با قیمت ۴۰ دلار وارد بازار شود. این ماوس یک سنسور BlueTrack با حداکثر دقت ۳۲۰۰ نقطه در اینچ یا همان DPI دارد؛ طوری که از نظر دقت باید انتظار عملکردی شبیه به ماوس Surface Precision مایکروسافت داشته باشیم.

البته برخلاف ماوس سرفیس، مدل جدید IntelliMouse بی‌سیم نیست تا هرگونه تاخیر را به هنگام بازی کردن از بین ببرد. این ماوس جدید پنج کلید دارد، که سه عدد از آن‌ها قابل برنامه‌ریزی است.

ماوس IntelliMouse

مدل جدید ماوس IntelliMouse مایکروسافت با ویندوز ۷ به بعد همخوانی دارد، ولی روی مک پشتیبانی نمی‌شود.

می‌توانید در ادامه ویدیویی که مایکروسافت برای معرفی این ماوس ساخته است را ببینید.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ON ONE

    سلام ایا xbox one از موس های دگیر هم پیشتبانی خواهد داشت یا فقط این موس هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه