گوشی شیائومی Redmi Note Prime با نمایشگر ۵٫۵ اینچی عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی شیائومی redmi-note-prime

شیائومی پس از گوشی Redmi 2 Prime، دومین گوشی ساخت هندش را عرضه کرده است.

“ظرفیت بالای باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعت Redmi Note Prime کمک می‌کند که عملکرد باتری این گوشی فوق‌العاده باشد.”

این گوشی هوشمند که Redmi Note Prime نام‌گذاری شده به تراشه‌ی چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با پردازنده‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و نمایشگر ۵٫۵ اینچی از نوع IPS و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز است.

در این دستگاه از رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ای با ظرفیت ۱۶ گیگابایت استفاده شده که قابلیت افزایش هم دارد. ظرفیت باتری آن ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعت است. گوشی شیائومی Redmi Note Prime یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی دارد. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۵۴ در ۷۸٫۷ در ۹٫۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است و سیستم عامل اندروید ۴.۴ «کیت‌کت» روی آن نصب شده. علاوه بر این، Redmi Note Prime دو سیم‌کارته بوده و از شبکه‌ی ارتباطی ۴G هم پشتیبانی می‌کند.

مدیر شعبه‌ی هند شیائومی می‌گوید: “ما خوشحال هستیم که با عرضه‌‌ی Redmi Note Prime می‌توانیم به طرف‌داران گوشی‌های Mi این فرصت را بدهیم که گوشی هوشمند قدرتمندتری را با قابلیت‌ها و حافظه‌ی بیشتر تهیه کنند. ظرفیت بالای باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعت Redmi Note Prime کمک می‌کند که عملکرد باتری این گوشی فوق‌العاده باشد. تولید محلی این محصول، تعهد شیائومی را به ایفای نقش در ساختار تولیدی هند نشان می‌دهد. ما واقعا از اینکه دومین گوشی ساخت هند را عرضه می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم.”

این گوشی که قیمتی معادل ۱۲۵ دلار دارد، در حال حاضر، فقط منحصر به آمازون هندوستان است و فروش آن هم ساعاتی بعد آغاز خواهد شد. علاوه براین، Redmi Note Prime در وب‌سایت Mi.com هم درج شده است.

 در ادامه می‌توانید نمونه تصاویری را که با این گوشی ثبت شده ببینید:

redmi-note-1 redmi-note-2 redmi-note-3 redmi-note-4

منبع: Mi

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. JEFRiUM

    پیشنهاد میکنم محصولات شیاومی رو رسما عرضه کنید.

  2. امیرهمایون

    redmi note 2 بهتره . پردازنده ی قوی تری داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه