عکس‌های خبری از ال جی Q9 لو رفت

۲۹ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه CES امسال، شرکت ال جی دو نسخه جدید از G7 را معرفی کرد. نسخه اول G7 One نام داشت که این گوشی با پردازنده سال گذشته اسنپ‌دراگن ۸۳۵ عرضه می‌شد و تحت گواهی Android One هم بود. نسخه دیگر G7 Fit نام داشت که با پردازنده دو سال پیش اسنپدراگن ۸۲۱ عرضه می‌شود و رابط کاربری LG هم روی آن نصب شده است. حال به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد گوشی G7 Fit را با نام ال جی Q9 به بازارهای جهانی عرضه کند.

حال تصاویر خبری از این گوشی منتشر شده که ال جی Q9 را در زوایای روبرو و کناره‌ها نشان می‌دهد. درواقع هنوز تصویری از پشت این گوشی منتشر نشده اما با توجه به اینکه با همان G7 Fit روبرو هستیم، پشت این گوشی نیز شبیه به این گوشی بوده و از دوربین تکی در این قسمت بهره می‌برد. به طور کلی، کناره‌های ال جی Q9 از آلومینیوم بوده و در بخش جلویی و پشتی دستگاه، شاهد شیشه خواهیم بود. در لبه سمت چپ این گوشی، دو دکمه جدا از هم برای کم و زیاد کردن صدا وجود دارد و در لبه سمت راست نیز شاهد دکمه پاور هستیم. برخلاف پرچمدار ال جی یعنی G7، در این گوشی دیگر خبری از دکمه گوگل اسیستنت نیست.

در بخش جلویی ال جی Q9 شاهد نمایشگری ۶.۱ اینچی با تکنولوژی IPS LCD و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل هستیم. این نمایشگر دارای بریدگی خواهد بود. در زیر نمایشگر، همانطور که گفتیم پردازنده اسنپدراگن ۸۲۱ همراه با چهار گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. باتری دستگاه نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

دوربین اصلی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی این دستگاه هم ۸ مگاپیکسلی است که درون بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

شرکت ال جی به زودی این گوشی را معرفی خواهد کرد. نکته جالب این جا است که همیشه این شرکت در گوشی‌های سری Q از پردازنده‌های میان‌رده استفاده کرده اما اینبار ترجیح داده از پردازنده پرچمداران دو سال پیش استفاده کند. با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار داشت عملکرد دستگاه در سطح بسیار مطلوبی باشد. هنوز خبری از تاریخ دقیق عرضه و یا قیمت دستگاه در اختیار نداریم. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه