این عینک قابلیت فیلم‌برداری دارد؛ عینک اسنپ‌چت معرفی شد

۴ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اسنپ‌چت دیگر یک برنامه‌ی پیام‌رسان و شبکه‌ی اجتماعی نیست. شرکت اسنپ‌چت روز گذشته از اولین محصول سخت افزاری خودش رونمایی کرد. یک عینک آفتابی جذاب که قابلیت فیلم‌برداری دارد و با نام Spectacles شناخته می‌شود. از ویژگی‌های این عینک آفتابی می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری آن اشاره کرد. این عینک ۱۳۰ دلاری توانایی فیلم‌برداری تا ۱۰ ثانیه را دارد و از چند وقت دیگر راهی بازار خواهد شد. شرکت اسنپ‌چت همزمان با معرفی این عینک آفتابی هیجان انگیز نام خودش را هم به اسنپ تغییر داد. این موضوع نشان می‌دهد که در آینده قطعا شاهد محصولات بیشتری از طرف اسنپ خواهیم بود.

snap-3

عینک Spectacles  به یک دکمه مجهز شده که با فشار دادن آن می‌توانید تا ۱۰ ثانیه فیلم بگیرید. زاویه دید دوربین آن هم ۱۱۵ درجه است که به زاویه دید چشم‌های انسان بسیار شبیه است. همچنین این عینک فیلم‌های دایره شکل ضبط می‌کند که شباهت زیادی به چیزی که چشم انسان می‌بیند، دارند. با این عینک می‌توانید لحظه‌های خاص خودتان را ثبت کنید.

برنامه‌ی پیام‌رسان و شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. این شبکه‌ی اجتماعی در حال حاضر پتانسیل زیادی برای بزرگ‌تر شدن دارد و از هم اکنون نظر بسیاری از جوانان و نوجوانان را به سمت خودش جلب کرده است. عرضه‌ی محصولات جانبی آن هم باعث می‌شود که افراد بیشتری از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدعلی

    چ مسخره و کم کاربرد
    هیشکی از این استفاده نمیکنه
    در کمتر از سه ثانیه میشه گوشی را درآورد و حالت فیلمبرداری را فعال کرد
    هرچقدرم بخای میتونی فیلم بگیری
    دایره هم نیس
    این هم یه وسیله تجملاتی و کم کاربرده

    1. Avatar س.ت

      اتفاقا بعنوان یک سخت افزار که صرفا جهت ثبت لحظات بدون دراوردن گوشی و باز کردن قفل و رکورد کردن هست خیلی هم جالبه،هدف اینستاگرام و اسنپ همین ثبت لحظه هست،لحظات خیلی سریع و گذرا که خیلی ها تنبلیشون میاد گوشی یا دوربین دربیارن یا اصلا وقت نمیکنن.محدودیت زمانیش هم گمانم نوعی سیاست برای قابلیت ارتقاع در نسخ بعدیه،و البته با توجه به قیافه ی تابلو نمیتونه بصورت مخفیانه استفاده شه برای جاسوسی که خوبه.درکل،تکنولوژی درحال پیشرفته و نمیشه گفت تجمل.اینها که چیزی نیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه