فال‌آوت ۴ آماده‌ی عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
fallout 4

استودیوی بازی‌سازی «بتسدا» (Bethesda) اعلام کرد که بازی فال‌آوت ۴ به مرحله‌ی تکثیر رسیده است.

بازی فال‌اوت ۴ وارد مرحله‌ی تکثیر شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، کار ساخت بازی فال‌آوت ۴ به‌پایان رسیده است. با توجه به تصویری که استودیوی بتسدا منتشر کرده، این عنوان آماده‌ی عرضه (گلد) شده و تا مدتی دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در عکسی که از نسخه‌های نهایی منتشر شده، دیسک‌های این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی از هم اکنون تولید شده‌اند.

fallout 4

اگر از طرفداران این بازی هستید و می‌خواهید آن را روی کنسول‌های بازی تجربه کنید، می‌توانید باندل ایکس‌باکس وان برای فال‌اوت ۴ را خریداری کنید. حتی می‌توانید بازی فال‌آوت شلتر که برای تلفن‌های همراه عرضه شده را بازی کنید تا برای تجربه‌ی عنوان اصلی آماده شوید. مدتی پیش هم تریلر زیبایی از این عنوان منتشر شد که بد نیست آن را مشاهده کنید.

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، این عنوان برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی هم راهی بازار خواهد شد. البته افرادی که این بازی را برای کامپیوتر خریداری می‌کنند، همچنان به دانلود برخی از فایل‌های بازی نیاز خواهند داشت.

علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها می‌توانند تا مدتی دیگر در دنیای پساآخرالزمانی آن به ماجراجویی بپردازند. این عنوان در تاریخ ۱۹ آبان راهی بازار خواهد شد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه