گزارش تصویری از فروشگاه جدید مایکروسافت

۴ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که قبلا در خبرها به آن اشاره کرده بودیم، مایکروسافت قصد داشت یک یک فروشگاه جدید در شهر نیویورک تاسیس کند. این فروشگاه مدتی پیش افتتاح شد تا علاقه‌مندان بتوانند محصولات جدید مایکروسافت را از نزدیک مشاهده و آن‌ها را خریداری کنند.

فروشگاه جدید مایکروسافت تنها ۵ دقیقه با فروشگاه اپل فاصله دارد. مایکروسافت برای اینکه بتواند تمام محصولاتش را به نمایش در بیاورد، یک فروشگاه پنچ طبقه‌ای تاسیس کرده که نمای بیرونی آن شیشه‌ای است. این فروشگاه به شکل زیبایی طراحی شده و نظر خریداران و افراد معمولی را به سمت خودش جلب می‌کند. در این فروشگاه تمام محصولات جدید مایکروسافت مانند سرفیس پرو ۴، سرفیس بوک و تلفن‌های همراه لومیا قرار گرفته‌اند. حتی بسیاری از شرکت‌ها که با مایکروسافت در زمینه‌ی ساخت کامپیوتر فعالیت می‌کنند هم محصولات خودشان را در این فروشگاه به فروش می‌رسانند.

در ادامه می‌توانید تصاویر تهیه شده از این فروشگاه تازه تاسیس را مشاهده کنید:

microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store microsoft Store

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    به نظرمن نمای شرکت مایکروسافت باایده سیستم عاملی که اون رومایکروسافت کردعجینه واونم*ویندوز*هستش که ارتباط این غول تکنولوژی روبه ریشه خودش نمایان کرده

  2. Avatar سعیدرضا

    به نظرتون کی میشه ما هم در کشورمون از وجود فروشگاه های مایکروسافت و بقیه برند ها لذت ببریم؟

  3. Avatar محسن

    چرا همچین فروشگاه هایی نباید در ایران خودمون تاسیس بشه؟ چرا ما ایرانیها ها همیشه از همه چیز محرومیم و اصلا داخل آدمیزاد حساب نمیشیم؟؟!!!

    1. Avatar amirhasan

      چون فکر میکنیم که با دنیا بجنگیم خیلی شاخ میشیم

  4. Avatar رضا

    از این فروشگاه های فیک مایکروسافت تو ایران نمیزنن ؟ اپل استور فیک که زیاد داریم

  5. Avatar سروش

    از همه نظر با شما موافقم، الا جمله ی “این فروشگاه به شکل زیبایی طراحی شده”!! واقعا نمای بیرونی و چیزی که ما از بیرون میبینیم خیلی خیلی سطح پایینه! از مایکروسافت و شرکت های به مراتب کوچکتر از مایکروسافت هم بعیده!

    1. Avatar mohammad

      نوچ باحاله

  6. Avatar ali

    واقعا تمام محصولات دوست داشتنی و بهترین….هیچچچچ کمپانی نمیتونه با ماکروسافت رقابت کنه/مثل بعضی از کمپانیا نیست که برای سیستم عامل ملتی مدیای خودش اینقدر پول مردم رو بخوره!..ماکرسافت=کاربردی+خاص….

  7. Avatar پژمان

    wow توروخدا فروشگاه رو نگا کن
    من که واقعا کفم برید
    اینجا برای خرید یه بازی فروشنده از ترسش بازیارو هفت طبقه زیر زمین قایم کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه