فروشگاه فیسبوک افتتاح شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فیسبوک چند سرویس جدید معرفی کرد که یکی از آن‌ها فروشگاه اینترنتی است. این ویژگی جدید در اپلیکیشن فیسبوک برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود و فعلا در چند کشور مختلف کاربرد دارد.

این فروشگاه اینترنتی در یک تب جداگانه روی اپلیکیشن فیسبوک در دسترس خواهد بود تا مردم متوجه آن بشوند و بتوانند وسیله‌های مختلف را از افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستند، بخرند یا بفروشند. این قابلیت جدید باعث می‌شود که مردم راحت‌تر بتوانند وسیله‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارند را بفروشند. البته شرکت فیسبوک اعلام کرده که در ماه جاری ویژگی‌های بیشتری به این فروشگاه اضافه خواهد شد.

فروشگاه فیسبوک فعلا برای اپلیکیشن موبایل راه اندازی شده است.

برای استفاده از این فروشگاه باید به قسمت Shop بروید و محصولاتی که در گروه‌های مختلف روی آن قرار گرفته‌اند را مشاهده خواهید کرد. البته در ابتدا وسیله‌‌هایی به شما نشان داده می‌شوند که صاحب آن‌ها در نزیدیکی‌تان باشد. تمام وسیله‌ها با توجه به موقعیت منطقه‌ای و فاصله‌ای که از شما دارند، دسته بندی می‌شوند. به همین دلیل اولویت خرید با افرادی خوهد بود که به آن وسیله نزدیک‌تر هستند.

برای هر وسیله‌ای توضیح خواصی وجود خواهد داشت و تا راحت‌تر بتوان آن‌ها را خرید. اگر چیزی برای خرید پیدا کردید، به فرد مورد نظر پیام خواهید داد. در حال حاضر مشخص شده که این سرویس در کشورهای استرالیا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا در دسترس خواهد بود. فیسبوک به این موضوع هم اشاره کرده که این قابلیت به‌زودی به نسخه‌ی دسکتاپ هم اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی فروشگاه فیسبوک را مشاهده کنید:

facebook-marketplace-4

منبع: Facebook

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Scorepain

    این هموون شیپور خدمونه =)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه