روند فروش خوب آیفون ادامه دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا اپل فعلا وضعیت مالی بسیار خوبی را سپری می‌کند. «تیموتی آرکوری» (Timothy Arcuri)، تحلیل‌گر موسسه‌ی «کوئن اند کامپنی»، معتقد است که اپل قرار است در سه ماهه‌ی مالی آینده، درآمد قابل توجهی را نصیب خود کند؛ طوری که طبق پیش‌بینی تیموتی آرکوری، اپل در سه ماهه‌ی مالی بعدی، ۴۱.۵ میلیون دستگاه آیفون را راهی بازار خواهد کرد. این رقم، نه تنها نشان از این موضوع دارد که تقاضا برای گوشی‌های اپل، هنوز هم وجود دارد، بلکه یک میلیون دستگاه از همین مدت زمان در سال گذشته، بیشتر است.

طبق پیش‌بینی تیموتی آرکوری، ممکن است اپل نتواند آیفون ۸ را برای عرضه در سپتامبر آماده کند.

البته تحلیل‌گر موسسه‌ی کوئن اند کامپنی به این موضوع اشاره می‌کند که تعداد دستگاه‌هایی که به دست مصرف کنندگان می‌رسد، کمتر از تعداد آیفون‌هایی خواهد بود که اپل در بازار توزیع می‌کند. آرکوری هم‌چنین پیش‌بینی می‌کند که آیفون ۸ بتواند ارزش سهام اپل را به مقدار قابل توجهی بیشتر کند. او می‌گوید که آیفون بعدی اپل به احتمال زیاد فروش بسیار بالایی خواهد داشت.

طبق پیش‌بینی تیموتی آرکوری، ممکن است اپل نتواند آیفون ۸ را برای عرضه در سپتامبر آماده کند و به همین دلیل، عرضه‌اش به عقب بیافتد. با این حال، او می‌گوید که حتی رونمایی اپل از این گوشی در سپتامبر هم می‌تواند بازار را تکان بدهد و سرمایه‌گذارهای بیشتری را به اپل جذب کند.

منبع: Phone Arena

E3-2017-Ad

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه