فروش آیفون ۸ از آیفون ۶ بیشتر خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروش آیفون ۶ آن‌قدر زیاد بود که اپل با معرفی آیفون ۶s و آیفون ۷ هم نتوانست به این فروش دست پیدا کند. در واقع آیفون ۶ تحول بزرگی در آیفون‌های اپل ایجاد کرد. آیفون ۶ اولین گوشی اپل با اندازه‌ی صفحه نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچ بود که با استقبال خوبی هم سمت کاربران مواجه شد و به همین دلیل فروش بالایی داشت.

البته بعد از آیفون ۶ فروش آیفون‌های اپل با کاهش مواجه شد و دلیل آن هم عدم وجود تغییرات هیجان انگیز در گوشی‌‌‌های بعدی بود. حالا شایعات می‌گویند که آیفون ۸ با تغییرات بسیار زیادی راهی بازار می‌شود که می‌توانند برای کاربران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشند؛ اما تحلیل‌گران بر این باور هستند که آیفون ۸  می‌تواند به فروش بالاتری نسبت به آیفون ۶ دست پیدا کند.

یکی از این تحلیل‌گران بر این باور است که فروش آیفون ۸ به ۸۰ میلیون دستگاه می‌رسد و می‌تواند رکورد ۷۵ میلیونی آیفون ۶ را تغییر دهد. یکی دیگر از تحلیل‌گران هم گفته که آیفون ۸ زمانی راهی بازار می‌شود که افراد بیشتری آیفون دارند و به همین دلیل با ۵۴ تا ۵۰ درصد فروش بیشتری مواجه می‌شود.

انتظار داریم که آیفون ۸ با تغییرات اساسی راهی بازار شود. گفته شده که این گوشی با صفحه نمایش OLED خمیده راهی بازار می‌شود و دکمه‌ی خانه هم روی آن قرار ندارد. شارژ بی‌سیم هم برای اولین‌بار به این تلفن همراه هوشمند اضافه می‌شود.

منبع: businessinsider

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Next is Now

    الان ۳ ساله میخواد با تحول زیاد عرضه بشه خخخ البته مثل این که این بار تحولات زیادشم به صفحه نمایش خمیده (چیزی که سامسونگ ۲ سال پیش ابداعش کرد) ختم میشه

  2. Reza

    فک نمیکنم حذف شدن دگمه هوم واسه کاربر ها جذاب باشه حد اقل واسه من که اینجوریه
    به نظرم دگمه هوم هم میشه مثل جک ۳.۵ میلی متری هدفون

    1. ارش

      اندرویدی ها با حذف دکمه فیزیکی و گذاشتن دکمه تاچ این مشکل رو حل کردن اما اپل به خاطر دکمه هوم فیزیکی حداقل ۱۰% فضا جلو گوشیش رو بدون صفحه هست و داره هدر میره با حذف دکمه فیزیکی میشه در ابعاد کوچیکتر همون اندازه صفحه نمایش ۴.۷ یا ۵.۵ رو داشت که به نظرم این کاربر ها رو راضی میکنه .

  3. ///mahdispd

    من هر چی میگردم میبینم هیچ دلیلی نیس ک بخوام یک آیفون بخرم!!

  4. یونس عادلی

    هر دفعه همینو میگن که با تحولی زیاد معرفی میشه….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه