اپ‌هایی که روی صفحه‌ی اصلی اپ‌استور قرار می‌گیرند، ۸۰۰ درصد بیشتر دانلود می‌شوند

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
App of the Day

توسعه دهندگان اپ‌ها و بازی‌ها، به دنبال این هستند تا ساخته‌هایشان روی صفحه‌ی اصلی اپ‌استور یا فروشگاه ایکس‌باکس به عنوان بازی و اپ برتر نمایش داده شود. این موضوع، فقط هم قرار نیست به کل کل بین توسعه دهنده‌ها کمک کند، بلکه فروش و دانلود اپ‌های آن‌ها را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد. این مقدار اخیرا توسط موسسه‌ی آماری Sensor Tower محاسبه شده است.

اپ‌هایی که در بخش Game of the Day قرار می‌گیرند، می‌توانند ۸۰۲ درصد افزایش دانلود داشته باشند.

بر اساس آمار و اطلاعاتی که موسسه‌ی آماری Sensor Tower منتشر کرده، اپ‌هایی که در بخش App of the Day و Game of the Day فروشگاه اپ‌استور اپل قرار می‌گیرند، می‌توانند تا ۸۰۰ درصد دانلود بیشتری داشته باشند.

این اطلاعات و آمار و ارقام، در راستای گفته‌های اپل درباره‌ی طراحی دوباره‌ی اپ استور در نسخه‌ی ۱۱ سیستم عامل iOS است. اپل گفته بود که این نسخه‌ی جدید از iOS، که تابستان سال گذشته عرضه شده، به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا اپ‌های آن‌ها بیشتر دیده شود.

در همین مدت زمان، یعنی از زمان عرضه‌ی iOS 11 تا امروز، موسسه‌ی Sensor Tower با بررسی میزان دانلود اپ‌ها، گفته است که اپ‌هایی که در بخش Game of the Day قرار می‌گیرند، می‌توانند ۸۰۲ درصد افزایش دانلود داشته باشند. اپ‌های بخش App of the Day هم تا ۶۸۵ درصد افزایش دانلود داشته‌اند.

حتی قرار گرفتن در بخش App Store Stories یا App List هم باعث افزایش دانلود ۲۲۲ درصدی اپ‌ها می‌شود.

حتی قرار گرفتن در بخش App Store Stories یا App List هم باعث افزایش دانلود ۲۲۲ درصدی اپ‌ها می‌شود.

البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل خودش هم اپ‌های درست و درمانی را برای قرار گرفتن در این بخش‌ها انتخاب می‌کند؛ اپ‌هایی که واقعا ظرفیت افزایش دانلود و دیده شدن را دارند.

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه