فروش رزیدنت اویل ۷ از ۲.۵ میلیون نسخه گذشت

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، مجموعه‌ی رزیدنت اویل با جدیدترین قسمت‌اش، قرار است به روزهای اوج خود بازگردد. طبق خبری که کپ‌کام، سازنده‌ی این مجموعه بازی‌ها منتشر کرده است، بازی رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7) توانسته است ۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

البته این ۲.۵ میلیون نسخه، فعلا از سوی فروشگاه‌‌های بازی خریداری شده است؛ اما کپ‌کام آن‌قدر از فروش بازی‌اش مطمئن است که این رقم را به عنوان فروش بازی‌اش نگاه می‌کند. کپ‌کام هم‌چنین گفته است که دموی بازی، که در حال حاضر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی قابل دانلود است، بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است.

رزیدنت اویل ۷ توانسته است در مدت زمان کم عرضه‌اش، ۲.۵ میلیون نسخه بفروشد.

در کنار اعلام خبر رقم فروش بازی، کپ‌کام گفته است: “با موتور پایه‌ی جدید RE ENGINE، موتوری که کپ‌کام خودش برای این بازی ساخته، از تمام قدرت سخت‌افزار کنسول‌ها برای رزیدنت اویل ۷ استفاده شده است. در نتیجه، دموی این بازی بیش از ۷.۱۵ میلیون بار دانلود شده است و بازی بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته.”

Resident-Evil-7-1

زمان زیادی از عرضه‌ی رزیدنت اویل ۷ نمی‌گذرد و این بازی توانسته است فروشی بسیار خوب داشته باشد. مطمئن هستیم که این فروش در ماه‌های آینده، حتی بسیار بیشتر هم خواهد شد.

رزیدنت اویل ۷ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده و هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازی‌کننده‌ها، حسابی تحویل گرفته شده است.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه