فروش مجموعه بازی‌های Forza  از مرز ۱ میلیارد دلار گذشت

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه بازی‌های «فورتزا» (Forza) به یک رکورد جالب توجه دست پیدا کرده‌اند. براساس اطلاعات منتشر شده این مجموعه توانسته فروش ۱ میلیارد دلار را پشت‌سر بگذارد. در ادامه گفته شد که این مجموعه تاکنون ۱۴ میلیون گیمر منحصر به‌فرد داشته که این بازی را تجربه کرده‌اند. این میزان گیمر برای دو پلتفرم ویندوز و ایکس‌باکس بوده‌اند.

جدیدترین نسخه از این مجموعه با نام Forza Horizon 3 چند ماه پیش راهی بازار شد و در ماه اول با فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای روبه‌رو شد. براساس اطلاعات منتشر شده از طرف مایکروسافت هر ماه نزدیک به ۳ میلیون نفر به قسمت آنلاین مجموعه فورتزا اضافه می‌شوند.

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت دراین‌باره گفت:” از همان ابتدا مجموعه فورتزا گرافیک بسیار خوبی را پیش روی گیمرها قرار می‌داد و یک شبیه‌ساز منحصر به فرد بود. استودیوی Turn 10 با مجموعه فورتزا توانسته یک جامعه‌ی بزرگ از علاقه‌مندان به بازی‌های رانندگی را خلق کند و ما به این موفقیت افتخار می‌کنیم.”

سال گذشته مایکروسافت برای اولین‌بار لیگ مسابقات آنلاین بازی Forza را هم راه اندازی کرد تا علاقه‌مندان به این بازی بتوانند با هم رقابت کنند و جایزه‌ی اصلی این لیگ را به دست بیاورند.

به احتمال زیاد در E3 سال ۲۰۱۷ باید منتظر معرفی بازی Forza Motorsport 7 باشیم. بعید نیست که این عنوان برای کامپیوترهای شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع: Xbox

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه