فروش مدل اول ایکس‌باکس وان متوقف شد

۶ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت اعلام کرد که دیگر مدل اول ایکس‌باکس وان که در سال ۲۰۱۳ معرفی شده بود را تولید نمی‌کند. این شرکت به این موضوع اشاره کرد که از این به بعد تنها ایکس‌باکس وان ایکس و ایکس‌باکس وان اس را در بازار عرضه می‌کند. البته مدل‌های Refurbished این کنسول با قیمت ۱۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید.  در حال حاضر ایکس‌باکس وان اس با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

نسل اول ایکس‌باکس وان چهار سال پیش راهی بازار شد و قیمت آن ۱۰۰ دلار گران‌تر از پلی‌استیشن ۴ بود. البته این قیمت بالا به ضرر مایکروسافت تمام شد و حتی مجبور شد که کینکت را هم از روی این کنسول حذف کند.

ایکس‌باکس وان ایکس‌ در کنار ایکس‌باکس وان اس

مایکروسافت در طول سال‌ّهای بعد تصمیم گرفت طراحی و ساختار سخت افزاری کنسول ایکس‌باکس وان را تغییر دهد و به همین دلیل مدل S را راهی بازار کرد. این مدل توانایی پخش دیسک‌های ۴K را دارد و از HDR پشتیبانی می‌کند. این شرکت ایکس‌باکس وان ایکس‌ را هم برای گیمرهای حرفه‌ای تر معرفی کرد که با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار خوهد شد. این کنسول توانایی اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K واقعی را دارد.

همین چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد که مدل ایکس رکورد سریع‌ترین پیش فروش در تاریخ کنسول‌های این شرکت را داشته است. حتی مشخص شد که پیش فروش این کنسول بازی در سایت آمازون از کل فروش پلی‌استیشن ۴ پرو در سال ۲۰۱۷ بیشتر بوده است.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ایلیا

    از پادکست خبری نیست ؟

  2. پویا

    نقل از متن :
    “این شرکت ایکس‌باکس وان ایکس‌ را هم برای گیمرهای حرفه‌ای تر معرفی کرد که با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.”

    خرید ایکس باکس ایکس یا پی اس پرو لزوما به معنای گیمر حرفه بودن نیست. خوره کنسول یا خوره گرافیک شاید اما حرفه ای اصلا. حرفه ای ها دارای مهارت بالا در بازی هستند. البته ممکنه به علت توان مالی مناسب به دنبال بهترین سخت افزارها هم باشند.

    عده ای دیگر هم هستند که به دلایلی مثل دلایل شغلی(خبرنگار و فعال حوزه گیمینگ) نیاز به دسترسی به انواع اکوسیستم ها و پلتفرم ها دارند تا از اخبار و اتفاقات این حوزه عقب نمونند.

    تازه خود شما در پادکست نظرسنجی کنسول یا پی سی به این نکته با مثال اشاره کردید که گیمر های حرفه ای ممکنه پشت یه پی سی عهد باستان کانتر استرایک بزنند و هیچ کس هم حریفشون نباشه.

    از شما به عنوان رسانه بازی انتظار انتخاب دقیق تر و حرفه ای تری واژه ها رو داریم. درسته دیجی کالا یک فروشگاه بزرگ هم محسوب میشه و اقبال مخاطبان به خرید، به نفع مجموعه خواهد بود. اما به لحاظ حرفه ای امیدوارم وظیفه جذب مشتری رو به دپارتمان بازاریابی و تبلیغات بسپارید.

    سپاس و خسته نباشید بابت همه زحماتی که در این حوزه می کشید. بی صبرانه منتظر پادکستهای (صوتی یا تصویری) جذابتون هستیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه