هوآوی گوشی‌های Honor را در فروشگاه‌های منتخب دنیا به فروش می‌رساند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
honor

اگر قصد خرید یک گوشی هوآوی آن هم از سری Honor را دارید، تا فردا صبر کنید. شرکت هوآوی فروش ویژه‌‌ی‌ محصولات خودش را از فردا در کشورهای مختلف از جمله ایران و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغاز خواهد کرد.

فروش ویژه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند شرکت هوآوی از فردا در کشورهای مختلف از جمله ایران و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغاز می‌شود.

مراسم ویژه‌ی هوآوی (Honor Gala Day 2015) نام دارد و این شرکت پیشنهادهای ویژه‌ای را برای گوشی‌های خانواده‌ی Honor در نظر گرفته است. این مراسم در کشورهای مختلفی مانند مالزی، روسیه، ایران، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، مکزیک و کشورهای دیگر برپا خواهد شد. البته فروش ویژه‌ی محصولات Honor در ایران از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا صورت می‌گیرد.

از بین گوشی‌های سری Honor سه محصول Honor 6 ،Honor 7 و Honor 4x در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به فروش خواهد رسید. در تصویر زیر نام کشورهایی که این فروش ویژه در آن‌ها انجام می‌شود را مشاهده خواهید کرد.

Honor-Gala-Day-2015

منبع: Huawei

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Saeid

    سلام به همه دیجی کالایی ها… ?
    فقط honor 5X ?
    ? هرچه زودتر بیارید
    این گوشی تو رده قیمتی خودش رقیب نداره
    هر فروشگاهی زودتر بیاره بُرد بزرگی کرده…
    بازم دمتون گرم
    یا علی ??

  2. پیمان

    الان ده روزه ک نوشتین فردا. من هرروز میام سر میزنم میبینم خبری نیست. اگه نمیخواین بیارین خب چرا مطلبشو تو سایت میذارین؟ اندکی هم به مشتریاتون احترام بگذارید بد نیست

    1. محمد

      بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگ لایک

  3. reza

    چرا انر ۷ رو نیاوردین خیلی وقته منتظریم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه