یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا؛ همه‌ی آنچه در مورد تحویل سفارش باید بدانید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
فروش ویژه یلدای شگفت‌انگیز

امسال هم بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران یعنی دیجی‌کالا قصد دارد با یلدای شگفت‌انگیز همراه شما باشد. یلدای شگفت‌انگیز بهترین فرصت خواهد بود تا بتوانید کالای مورد نظرتان را با قیمتی باورنکردنی بخرید. امسال دیجی‌کالا برای دومین سال متوالی روز خرید اینترنتی ایران را هم‌زمان با فروش ویژه در یلدای شگفت‌انگیز جشن خواهد گرفت. یلدای شگفت‌انگیز از اولین دقایق بامداد ۲۹ آذر شروع می‌شود و تا پایان روز ۱ دی با تخفیف‌ها و پیشنهادهای باورنکردنی ادامه پیدا می‌کند.

با توجه به تجربه‌های قبلی و ماهیت فروش ویژه‌ای نظیر یلدای شگفت‌انگیز که با تخفیف‌های باورنکردنی همراه است، طبیعتا استقبال خریداران بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل تمام کارکنان و تیم‌های برنامه‌ریزی و عملیاتی خود را آماده کرده‌اند تا با حداکثر انرژی و ظرفیت بهترین سرویس ممکن را به مشتریان بدهند. در همین راستا قصد داریم نکاتی را در مورد نحوه‌ی زمان‌بندی و تحویل کالاها در ایام یلدای شگفت‌انگیز بیان کنیم تا تجریه‌ی خرید شیرین‌تری برای شما فراهم شود.

آیا امکان استفاده از جدول زمان‌بندی تحویل سفارش وجود دارد؟

در یلدای شگفت‌انگیز طبق معمول کاربران می‌توانند از جدول زمان‌بندی تحویل سفارش برای تعیین بازه‌ی زمانی مورد نظر خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که به دلیل تعداد سفارشات بالا در این ایام، ممکن است بازه‌های زمانی تحویل کالا تا چند روز پر شده باشد. کاربر می‌تواند زمان تحویل سفارش را از میان بازه‌های زمانی در دسترس انتخاب و کالا را در زمان تعیین شده دریافت کند.

آیا امکان ثبت سفارش‌های عادی در ایام فروش ویژه یلدای شگفت‌انگیز وجود دارد؟

در ایام برگزاری یلدای شگفت‌انگیز امکان ثبت سفارش‌های عادی از کالاهایی که جزو فروش ویژه نیستند هم وجود دارد. ممکن است به دلیل ترافیک فروش ویژه یلدا، کاربرانی که ثبت سفارش عادی دارند نتوانند زمان مدنظر خود را انتخاب کنند. ‌دیجی‌کالا برای این موضوع هم راه حلی درنظر گرفته است. کاربر می‌تواند بعد از ثبت سفارش یکی از زمان‌های باز را در جدول زمان‌بندی انتخاب کند. بعد از نهایی کردن ثبت سفارش، کارشناسان دیجی‌کالا، کالای مورد نظر را بررسی می‌کنند. در صورتی که کالا خارج از فروش ویژه ایام یلدا باشد، مرکز تماس دیجی‌کالا با مشتری تماس می‌گیرد و با انجام هماهنگی لازم، کالا را در اسرع وقت و با زمان‌بندی مدنظر مشتری، مانند روزهای عادی به او تحویل می‌دهد.

تحویل سفارش‌ها در شهرستان‌ها چگونه خواهد بود؟

در حالت عادی کالاها در شهرستان‌هایی که دیجی‌کالا در آن‌ها نمایندگی دارد بعد از ۲۴ ساعت به دست مشتری می‌رسد. این زمان‌بندی ممکن است در ایام یلدای شگفت‌انگیز بین یک تا سه روز تاخیر داشته باشد. دیجی‌کالا از طریق سامانه‌ی پیامکی با مشتریان شهرستان در ارتباط خواهد بود و زمان تقریبی تحویل کالاها را به اطلاع آن‌ها خواهد رساند.

برای کمک به دریافت به موقع سفارش چه کار می‌توانم بکنم؟

تکمیل و تصحیح اطلاعات حساب کاربری می‌تواند کمک بسیار زیادی بکند تا سفارش سریع و به موقع به دست شما برسد. بنا بر این پیشنهاد می‌کنیم پیش از آغاز یلدای شگفت‌انگیز سری به حساب کاربری خود در دیجی‌کالا بزنید و از کامل و درست بودن تمام اطلاعات مطمئن شوید.

آیا لازم است پس از ثبت سفارش برای پیگیری با دیجی‌کالا تماس بگیریم؟

تمام تیم‌های دیجی‌کالا برای ارائه‌ی بهترین سرویس به مشتریان در یلدای شگفت‌انگیز آماده هستند و برای رسیدن به این هدف حداکثر تلاش را خواهند کرد. بنا بر این مشتریان می‌توانند با خیال آسوده منتظر دریافت سفارش خود باشند و نیازی به پیگیری و تماس با دیجی‌کالا نیست. مسئولیت دیجی‌کالا تحویل سفارش در بازه‌ی تعهد شده است و بدون نیاز به پیگیری مشتری به صورت خودکار فرآیند خرید تا آخرین مرحله یعنی تحویل سفارش به مشتری را پیگیری خواهد کرد. حتی اگر به دلیل اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی امکان تحویل سفارش در زمان تعیین شده وجود نداشته باشد، حتما موضوع توسط پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. اليار

    سلام پی اس فور هم بزارید

  2. Ashkn

    سلام
    Ps4 رو زودتر بزارید برای خرید

  3. محمد

    چرا نتیجه قرعه کشی ۲۷ آذر کدهای تخفیف ۲۰۰ هزار تومنی اعلام نشد

  4. میلاد

    قسمت مربوطه به لوازم اداره ای و تلفن های بیسیم رو هم بزارید
    سپاس

  5. محمد دریابیان

    سلام
    گوشی هواوی میت ۹ کی موجود میشه؟! توی بازار هستش !! انشالله توی یلدا جزو فروش ویژه باشه که اولین خریدار خودمم. با تشکر

  6. رضا

    لطفا سی پو های اینتل فراموش نکنین

  7. بهروز راد

    سلام.وقت بخیر و خسته نباشید.میخواستم از کانال خوبتان و همچنین از پرسنل مودباتان کمال تشکر را دارم.در ضمن میهواستم بدونم در خرید شکفت انگیز به چه صورت چندین کالا را خریداری کنم.که با همدیکر ارسال گردد.

  8. قاسم

    اگر تخفیف ها غیر واقعی باشن و نهایتا به قیمت عمده بفروشین بنظر من اصلا ارزش نداره
    تخفیف واقعی یعنی فروش زیر قیمت عمده و از کالاهایی که کاملا جدید و پرطرفدار هستند
    و اصلا نظر و دخالت مسئولین دیجی کالا هم در سیاست انتخاب کالا نباشه
    مثلا اگر یک مسواک برقی میذارین تمام لوازم مربوط به اون هم بطور ویژه بذارید مثلا سر قابل تعویضش نه اینکه یچیزی میذارین بعد مجبوریم کلی چیز گرون بدون تخفیف هم بخریم براش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه