فروش گجت‌های پوشیدنی تا سال ۲۰۱۹ افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند

۳۰ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ساعت هوشمند

براساس گزارش‌های منتشر شده، در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۱۴٫۶ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی راهی بازار خواهند شد که فروش این محصولات در طول ۵ سال را ۲۸ درصد افزایش می‌دهند.

تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۱۴٫۶ میلیون گجت هوشمند راهی بازار می‌شود.

با توجه به‌اینکه گجت‌های پوشیدنی در حال حاضر بسیار محدود هستند و کارهای کمی انجام می‌دهند، در سال‌های آینده این محصولات با افزایش فروش و تنوع مواجه می‌شوند. در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که در سال ۲۰۱۵ بیش از ۸۰ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی راهی بازار شده و این میزان در سال ۲۰۱۶ با افزایش ۴۴٫۴ درصدی مواجه می‌شود و نزدیک به ۱۱۱٫۱ میلیون دستگاه راهی بازار خواهد شد.

سازمان تحقیقاتی IDC گفته که در سال‌های آینده لباس‌های هوشمند، گجت‌هایی که روی چشم و گوش استفاده می‌شوند، تولید خواهد شد و کاربران با نسل جدید گجت‌های پوشیدنی هوشمند مواجه می‌شوند که کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی IDC، ساعت‌های هوشمند همچنان محبوب‌ترین گجت بازار خواهند بود که در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۳۴٫۳ میلیون دستگاه از آن‌ها راهی بازار می‌شود. تا سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۸۸٫۳ میلیون دستگاه ساعت هوشمند راهی بازار می‌شود که افزایش ۴۲٫۸ درصدی را در مقایسه با ۵ سال گذشته نشان خواهد داد.

به احتمال زیاد تا سال ۲۰۱۹ سیستم‌عامل WatchOS نزدیک به ۵۱٫۱ درصد بازار گجت‌های هوشمند را در اختیار خواهد داشت و سیستم‌عامل Android Wear هم ۳۸٫۸ درصد بازار را دردست گرفته است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:  Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه