فروش ۱۳ میلیونی آیفون ۶s و ۶s پلاس در سه روز اول

۷ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل امسال هم یک رکورد دیگر در فروش دو گوشی محبوب‌اش ثبت کرد.

“مردم لمس سه بعدی و تصاویر زنده را خیلی دوست دارند.”

اپل بار دیگر در فروش آیفون‌هایش رکورد شکست. این دستگاه سه روز پیش در تعدادی از کشورها رسما عرضه شد و در کمتر از یک هفته رکورد فروش سابق گوشی‌های آیفون را شکست.

براساس اخبار رسمی منتشر شده، اپل در سه روز اول عرضه‌اش بیش از ۱۳ میلیون دستگاه آیفون ۶s و ۶s پلاس فروخت. سال گذشته در دو روز اول عرضه‌ی گوشی‌های آیفون ۶، تعداد ۱۰ میلیون از این دستگاه به فروش رفت. البته این شرکت آماری از میزان فروش‌های این دو گوشی به طور مجزا ارایه نداد.

“آمار فروش آیفون ۶s و ۶s پلاس خارق‌العاده بوده و این میزان فروش در اولین هفته‌ی عرضه، در تاریخ اپل بی‌سابقه بوده است. بازخورد مشتریان شگفت‌انگیز است و آنها لمس سه بعدی و تصاویر زنده را دوست دارند. ما بی صبرانه منتظریم که آیفون ۶s و ۶s پلاس را به دست مشتریان کشورهای بیشتری برسانیم.”

اگر گوشی‌های اپل در کشورهای بیشتری عرضه می‌شد این رکورد خارق‌العاده بیشتر هم می‌شد، اما در حال حاضر تنها در بازارهای بزرگ موجود است. یک عاملی که در فروش قابل توجه این دستگاه تاثیر داشته این است که برای اولین بار آیفون‌های اپل در همان اولین روز، در کشور چین هم عرضه شد. آیفون در چین طرف‌داران بسیاری دارد و این کشور یک بازار بسیار بزرگ و مهم برای اپل محسوب می‌شود. با این حساب تصمیم اپل برای عرضه‌ی گوشی‌هایش در چین کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

اپل اعلام کرد که دستگاه‌هایش در روز هفدهم مهر ماه به بازار‌های جدیدی در اروپا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه راه خواهند یافت.

تا پایان ۲۰۱۵ این دو دستگاه در بیش از ۱۳۰ کشور جهان موجود خواهند بود.

منبع: Apple

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. خریدار

    کی تو ایران می اید؟؟

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده دوست عزیز.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه