سونی در یک ماه گذشته ۶ میلیون دستگاه پلی‌استیشن۴ فروخته است

۲۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پلی‌استیشن۴

سونی حضوری بزرگ در نمایشگاه CES 2018 داشته و از محصولات جدید و خوبی رونمایی کرده است. این شرکت بزرگ ژاپنی که بیشتر درآمد فعلی خود را از سرویس‌های سرگرمی خود و مشخصا پلی‌استیشن تامین می‌کند، در نمایشگاه CES از فروش شگفت‌انگیز پلی‌استیشن۴ گفت.

فروش کل پلی‌استیشن۴ به عدد ۷۳.۶ میلیون دستگاه رسیده است.

در ماه پایانی سال ۲۰۱۷، یعنی از پایان ماه نوامبر تا پایان ماه دسامبر که در اصل همان دوره‌ی تعطیلات سال نو محسوب می‌شود، سونی توانسته است ۶ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن۴ بفروشد. این ۶ میلیون کنسول، هم پلی‌استیشن۴ و هم پلی‌استیشن۴ پرو را شامل می‌شود.

در مقایسه با سال گذشته، این رقم کمی کاهش داشته است، البته فقط به اندازه‌ی ۶.۲ میلیون دستگاه. سونی در ماه پایانی سال ۲۰۱۶ توانسته بود ۶.۲ میلیون کنسول پلی‌استیشن۴ بفروشد.

پلی‌استیشن استور

با احتساب این آمار و ارقام جدید، فروش کل پلی‌استیشن۴ به عدد ۷۳.۶ میلیون دستگاه رسیده است.

فقط هم کنسول سونی نیست که فروشی شگفت‌انگیز را تجربه می‌کند. فروش بازی‌های پلی‌استیشن۴، هم به صورت دیجیتال و هم به صورت دیسک فیزیکی در ماه دسامبر بسیار خوب بوده است. نزدیک به ۶۰ میلیون عدد بازی به فروش رفته است که در مقایسه با سال گذشته ۵.۵ میلیون عدد افزایش داشته است.

تعداد مشترکان سرویس پلی‌استیشن پلاس هم ۳۱.۵ میلیون نفر است؛ یعنی نزدیک به نصف کسانی که کنسول پلی‌استیشن۴ دارند، عضو سرویس آنلاین پلی‌استیشن هم شده‌اند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Bigby

    سلام پس از پادکست خبری نشد این هفته؟

  2. Avatar امیر

    سلام. از استور سونی میخوام بازی (Call of Duty®: Advanced Warfare – Digital Pro Edition ) که تخفیف خورده بگیرم.
    میگه این بازی bundle هستش.
    فرقی داره full game?
    احیانا جواب بدین اگه ممکنه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه