فروش پایین G5 موجب ضرر ال‌جی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی گزارش مالی خودش را منتشر کرد و مشخص شد که این شرکت در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲۲۳.۹۸ میلیون دلار ضرر کرده است. موضوع قابل اهمیت اینجاست که ال‌جی در شش سال اخر با ضرر مواجه نشده بود. عملکرد ضعیف بخش موبایل این شرکت باعث به وجود آمدن چنین ضرری شده است.

درآمد بخش موبایل شرکت ال‌جی در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ به ۳.۵۱ میلیارد دلار رسید که ۱۵ درصد افزایش را در مقایسه با سه ماهه قبلی نشان می‌دهد؛ اما در حالت کلی سود این قسمت در مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد کم‌ شده است. گوشی LG G5 یکی از دلایل اصلی در کاهش درآمد بخش موبایل اعلام شده است؛ چرا که این تلفن همراه هوشمند نتوانست با فروش قابل قبولی روبه‌رو شود.

در این میان گوشی LG V20 با فروش خوبی روبه‌رو شد و دلیل آن هم ظاهر کلاسیک و ساختار آشنای این گوشی اعلام شد. کاملا مشخص است که ساختار ماژولار تلفن همراه هوشمند G5 اصلا نظر کاربران را به سمت خودش جلب نکرده است. به همین دلیل شایعات می‌گویند که G6 طراحی G5 را ادامه نمی‌دهد و ظاهری مانند اکثر گوشی‌های موجود در بازار دارد.

منبع: Androidauthority

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نیما

    به نظر من بخش عظیمی از ضرر الجی مربوط به گوشی G4 هستش
    یعنی یکی از دلایل فروش کم الجی G5 هم به دلیل نارضایتی بخش بزرگی از خریداران الجی G4 بوده که باعث بدبینی شون نسبت به کل گوشی های الجی شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه