فروش Galaxy Note 7 در تمام دنیا متوقف شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق بیانیه‌ای، سامسونگ به تمام همکاران فروش خود اعلام کرده است که فروش گوشی Galaxy Note 7 را متوقف کنند. این خبر در حالی اعلام می‌شود که در چند روز گذشته، گزارش‌های متعددی مبنی بر آتش گرفتن مدل‌های تعویض شده و ظاهرا سالم Note 7 منتشر شده بودند. سامسونگ از اپراتورها و فروشگاه‌های تمام دنیا ساخته است که فروش Note 7 را متوقف کنند و دیگر گوشی‌های تعویضی را هم به مشتریان ندهند.

سامسونگ به دارندگان Galaxy Note 7 گفته است که همین حالا گوشی‌های‌شان را خاموش کنند.

سامسونگ به دارندگان Galaxy Note 7 گفته است که همین حالا گوشی‌های‌شان را خاموش کنند و در این حالت آن‌ها را نگه دارند. در صفحه‌ی تعویض گوشی روی وب‌سایت سامسونگ، این شرکت از خریداران Galaxy Note 7 خواسته است تا این گوشی را برگردانند و پول‌اش را پس بگیرند یا اینکه آن را با یک گوشی دیگر تعویض کنند.

سامسونگ در پستی نوشته است: “ما مشغول همکاری با مسوولان مربوط هستیم تا گزارش‌های اخیر منتشر شده درباره‌ی Galaxy Note 7 را بررسی کنیم.”

سازمان امنیت محصولات ایالات متحده از این حرکت سامسونگ استقبال کرده است: “متوقف شدن فروش و تعویض Galaxy Note 7 حرکتی درست برای سامسونگ است. با این حال ما به بررسی‌های خود ادامه خواهیم داد.”

اینکه سامسونگ بخواهد دوباره این گوشی را با کمی تغییر وارد بازار کند، دور از ذهن به نظر می‌رسد؛‌ طوری که می‌توانیم از همین حالا پرونده‌ی Galaxy Note 7 را ببندیم.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۲ دیدگاه
  1. Avatar roze

    سلام خدمت تمامی دوستان از تمامی برندها
    نوت ۷ یک شکست واقعی برای سامسونگ بود و طرفدارای سامسونگ خیلی ناراحت شدن ولی در پاسخ ب دوستانی ک میگن گوشیهای سامسونگ فقط یک سال خوبه باید بگم کاملا اشتباهه
    من خودم نوت ۳ دارم وازش فوق العاده راضی ام میخواستم نوت ۷ بگیرم ک نشد با توجه ب شرایط
    ولی خوبه اول با یک گوشی سامسونگ کار کنین بعد قضاوت کنین
    اپل هم مشکلات خودشو داره ک داداشم میگه
    ب جای اینکه سریع بیایم همو بکوبیم بهتره امیدوار باشیم دیگه از این اتفاقات واسه برندی اتفاق نیوفته
    فرهنگ ینی این

  2. Avatar Next is Now

    خداحافظ غول دوست داشتنی ؛ بدون شک اگر این مشکل برای نوت ۷ پیش نمیومد بازار دنیا رو قبضه میکرد همون طور که ۲.۵ میلیون پیش فروش اولیه این رو به خوبی نشون داد و البته این ماجرا باعث شد سامسونگ به سایر شرکت ها درس مشتری مداری بده

    1. Avatar sina

      WTF ????????? نه جان من بگو بدونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه