فصل جدید گرندتور از پاییز امسال پخش می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جیمز می در تازه‌ترین مصاحبه به خبرنگاران گفته که فصل جدید برنامه گرندتور از پاییز امسال پخش می‌شود. هنوز زمان دقیق پخش این برنامه اعلام نشده اما جیمز می در صحبتش به این موضوع اشاره کرده که این برنامه در ماه اکتبر یعنی بازه زمانی ۹ مهر تا ۹ آبان‌ماه، پخش می‌شود.

اگر از علاقمندان سریال‌های مستند خودرویی باشید، به خوبی می‌دانید که آمازون برنامه‌ای به اسم گرندتور یا تور بزرگ “The Grand Tour” را سال گذشته برای علاقمندان تولید و منتشر کرد. این سریال با همکاری مجریان سابق برنامه تاپ‌گیر یا همان تخت گاز (Top Gear) یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند تولید شد و در سرویس آمازون پرایم به نمایش درآمد.

فصل اول این سریال پر از تغییرات رادیکالی بود؛ یک قسمت فیلم اکشن هالیوودی بود و قسمتی دیگر تست و بررسی خودرو. با این حال به لطف اختصاص بودجه کلان برای ساخت این مجموعه توسط آمازون، همکاری تیم پشتیبانی و فیلم‌برداری ماهر، نویسندگان خلاق و مجریان توانمند‌، توانستیم شاهد هیجان بی‌حد و مرزی در مجموعه گرندتور باشیم.

همین موضوع باعث شد حتی افرادی که علاقه زیادی به دانستن مشخصات فنی و اخبار دنیای اتومبیل‌ها ندارند، به دلیل جذابیت اجرا، فیلم‌برداری در مکان‌های زیبا در دل طبیعت و استفاده از خودروهای مهیج در این مجموعه، به طرفداران این سریال مستند خودرویی تبدیل شوند. از طرفی افرادی هم بودند که به دلیل کم‌رنگ شدن هیجان واقعی ناشی از تست و بررسی خودروها نسبت به مجموعه تاپ‌گیر، نقدهای زیادی را به گرندتور وارد کردند.

در همین راستا شنیده شده که آمازون تصمیم گرفته تغییراتی را در فصل جدید اعمال کند. جیمز می گفته که فصل جدید مشابه فصل قبلی است؛ مثلا بودجه کلانی برای ساخت این فصل همانند فصل گذشته، اختصاص داده شده و تیم سازنده همان کادر سابق است که مجموعه را با کیفیت ۴k ضبط می‌کنند. با این حال قرار است که در فصل جدید شاهد اتفاقات جدیدی باشیم. جیمز می در ادامه صحبتش گفت، در مورد این موضوع نمی‌توانم به شما چیزی بگویم چون شما دشمن هستید و این یک راز است!

هم‌چنین گفته شده که ریچارد هموند در طول فیلم‌برداری که در حال راندن یک موتورسیکلت با سرعت بالا بود، تصادف کرده و به شدت صدمه دیده است. البته به نظر می‌رسد که این اتفاق دلیل اصلی تاخیر در پخش مجموعه گرندتور نبوده است.

منبع: MotorAuthority
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه