فناوری‌های پاناسونیک برای زندگی بهتر

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پاناسونیک نوآوری‌های جدیدی در حوزه‌ی زندگی هوشمند ارایه کرد.

 شرکت ژاپنی پاناسونیک در جریان مراسم IFA 2015 که از روز چهارشنبه در برلین آغاز شده است، مجموعه‌ای از محصولات هوشمند را به‌طور رسمی معرفی کرد. پاناسونیک در این مراسم سعی داشت ابزارهای هوشمند را برای راحت‌تر شدن زندگی هوشمند رونمایی کند.

در جریان مراسم IFA 2015 برلین، Laurent Abadie رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بخش اروپایی شرکت پاناسونیک گفت که این شرکت قصد دارد از تکنولوژی برای بهتر شدن زندگی استفاده کند. او در این مراسم به این موضوع اشاره کرد که پاناسونیک سعی دارد تمام انرژی خود را روی ایجاد نوآوری برای زندگی هوشمندتر قرار دهد، اشاره کرد.

یکی از محصولاتی که رییس هیئت مدیره‌ی پاناسونیک در جریان مراسم IFA 2015 برلین به‌طور رسمی معرفی کرد، Nubo بود. این محصول یک دوربین امنیتی است که تنها با شبکه‌ی اینترنت ۴G کار می‌کند؛ به‌این معنی که قابلیت پشتیبانی از شبکه وای‌فای را ندارد. کاربران با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان می‌توانند این دوربین را کنترل کنند. پاناسونیک برای طراحی و تولید این محصول با شرکت بیمه‌ی Allianz همکاری می‌کند. براین اساس در صورتی‌که در محل استفاده از دوربین Nubo مشکلی ایجاد شود، این دستگاه به‌صورت خودکار به شرکت بیمه‌ اطلاع می‌دهد.

NUBO

در ادامه‌ی این کنفرانس Tetsuro Homma، یکی از مسئولان این شرکت در مورد اهمیت طراحی و فضا در محصولات آینده‌ی پاناسونیک صحبت کرد. به گفته‌ی او یکی از اهداف این شرکت کسب درآمد ۱۷ میلیون یورویی از بازار اروپا تا سال ۲۰۱۸ است. او همچنین به نوآوری‌های این شرکت در زمینه‌ی تولید یخچال‌هایی با برچسب انرژی A+++  و تکنولوژی عکاسی با کیفیت ۴K اشاره کرد.

البته مهم‌ترین محصول هوشمند پاناسونیک که در این مراسم از آن رونمایی شد، تلویزیون   OLED  این شرکت با نام CZ950  است. این محصول نخستین تلویزیون OLED 4K پاناسونیک است. شرکت پاناسونیک برای تنظیم رنگ این تلویزیون از Mike Sowa، رنگ‌شناس حرفه‌ای هالیوود کمک گرفته است.

به‌گفته‌ی مدیرعامل این شرکت، نمایش رنگ مشکی خالص در این نوع از صفحه‌های نمایش یک چالش است و پاناسونیک توانسته این مشکل را برطرف کند. همچنین یکی از ویژگی‌های اصلی این تلویزیون گواهی THX است. این تلویزیون همچنین از HDR‌ هم پشتیبانی می‌کند.

PANASONIC-TV

امسال پنجاهمین سال تاسیس بخش صوتی پاناسونیک است. برهمین اساس مسئول این بخش در جریان این مراسم یک آمپلی‌فایر به‌نام SU-G30، یک سرور موسیقی با نام GT-G30 و یک هدفون به‌نام T700 را معرفی کرد.

منبع: IFA

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه