فیفا ۱۸ رونمایی شد؛ کریستیانو رونالدو چهره‌ی امسال فیفاست

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی EA Sports رسما از جدیدترین شماره در مجموعه بازی‌های فیفا رونمایی کرده‌اند. طبق خبر اعلام شده، فیفا ۱۸ قرار است در روز ۲۹ سپتامبر سال جاری (۷ مهر) عرضه شود. «کریستیانو رونالدو»، بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید، برای اولین در به عنوان بازیکن عکس روی جلد فیفا انتخاب شده است.

فیفا ۱۸ روی پلتفرم‌های زیادی عرضه خواهد شد؛ طوری که می‌توانید در روز عرضه‌ی بازی، فیفا ۱۸ را برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳ و هم‌چنین رایانه‌های شخصی تهیه کنید. نسخه‌ای بازی هم برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

البته همانطور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید، فیفا ۱۸ روی پلتفرم‌های مختلف، فرق خواهد کرد. برای مثال می‌دانیم که نسخه‌های ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۳ و هم‌چنین سوییچ، بخش داستانی Journey Mode را ندارند و از نظر روند و گرافیک هم با نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ فرق می‌کند.

فیفا ۱۸ در سه نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌ی معمولی یک کارت قرض کریستیانو رونالدو برای بخش Ultimate Team دارد. نسخه‌ی Ronaldo Edition به ارزش ۶۰ دلار پک کارت Ultimate Team را در خودش جای داده و گران‌ترین نسخه هم Icon Edition نام دارد، به اندازه‌ی ۱۲۰ دلار پک مختلف دارد.

کسانی که نسخه‌ی Ronaldo Edition و Icon Edition را خریداری می‌کنند، می‌توانند سه روز زودتر فیفا ۱۸ را بازی کنند.

کریستیانو رونالدو، که در حال حاضر به عنوان بهترین بازیکن دنیا شناخته می‌شود، درباره‌ی انتخاب شدن خود گفته است: “احساس بسیار خوبی دارم و از اینکه برای جلد فیفا ۱۸ انتخاب شده‌ام، بسیار متشکرم.”

 

منبع: IGN

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه