برنامه جدید با میلیون‌ها فیلتر برای اینستاگرام

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌های ویرایش عکس مانند اینستاگرام برای کاربران بسیار جذابیت دارند؛ اما امکاناتی که این برنامه‌ها پیش روی آن‌ها قرار می‌دهند، بسیار محدود هستند.

 

برنامه Infltr بیش از ۵ میلیون فیلتر مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند تصاویر اینستاگرام را زیباتر کنند.

 

در این برنامه‌ها تنها چند فیلتر و قابلیت تنظیم نور و رنگ به کاربران داده می‌شود. به همین دلیل برنامه‌هایی به وجود آمده‌اند که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از بین این نرم‌افزارها می‌توان به Infltr اشاره کرد. کاربران با لمس قسمت‌های مختلف صفحه نمایش می‌توانند به ترکیب رنگ‌های بسیار زیادی دست پیدا کنند.

instafilter-2

کار کردن با این نرم‌افزار بسیار راحت است و با هیچ رابط کاربری پیچیده‌ای مواجه نمی‌شوید. تنها کافی است صفحه نمایش را لمس کنید تا با جادوی این برنامه مواجه شوید. روی صفحه نمایش نقطه‌های بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد که با لمس تغییر رنگ می‌دهند. میلیون‌ها رنگ مختلف با این کار به وجود می‌آیند و هر چقدر سلیقه به خرج بدهید، می‌توانید یک تصویر بسیار زیبا و شگفت‌انگیز در اختیار داشته باشید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که برنامه اینستاگرام تنها ۳۰ فیلتر مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نرم‌افزار Inflr با قیمت ۲ دلار عرضه شده و نزدیک به ۵.۱ میلیون فیلتر مختلف به وجود می‌آورد.

instafilter-3

منبع: Engadget

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه