دوربین جدید سونی در تاریکی فیلم‌برداری ۴K می‌کند

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته سری A7S دوربین سونی با قابلیت‌اش برای فیلم‌برداری در تاریکی مطلق سر و صدای زیادی به پا کرد و با موفقیت رو به رو شد. حالا هم مدل جدیدی برای این دوربین معرفی شده که قابلیت فیلم‌برداری ۴K دارد.

شرکت سونی اخیرا مدل جدید دوربین A7S، یعنی A7S II را معرفی کرده که قابلیت فیلم‌برداری در تاریکی با وضوح ۴K دارد.

دوربین A7S II با بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیوم شبیه به مدل قبلی‌اش است. دوربین جدید همان حسگر ۱۲ مگاپیکسلی A7S و پردازشگر Bionz X را دارد. البته سونی A7S II مثل A7 II لرزش‌گیر تصویر ۵ محوره دارد. این ویژگی باعث می‌شود که هنگام حرکت یا لرزش دست، تصاویر بسیار بهتری ثبت شود. آیسوی (ISO) سونی A7S II، یعنی میزان حساسیت‌اش به نور، به ۴۰۹۶۰۰ هم می‌رسد. اگر آن را روی تصویربرداری با وضوح Full HD تنظیم کنید، می‌توانید با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. همچنین در وب‌سایت سونی ذکر شده که سیستم فوکوس خودکار در این دوربین سریع‌تر و دقیق‌تر است.

آنچه که جذابیت سونی A7S II را افزایش می‌دهد قابلیت فیلم‌برداری با وضوح ۴K و اضافه شدن تنظیمات جدید در قسمت picture profile است. طرز نگه‌داشتن این دوربین در دست و کلیدهای شاتر آن هم از نو طراحی شده است. همچنین برای پنجره‌ی نمایاب این دوربین از پنل OLED استفاده شده است. دوربین سونی A7S II 3000 دلار قیمت دارد و در اواخر مهر یا اوایل آبان ماه عرضه خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه