دنیای هری پاتر حداقل تا پنج فیلم دیگر ادامه دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سینمای هالی‌وود قبل از اینکه هنر باشد، یک تجارت است؛ طوری که به جای اینکه عده‌ای کارگردان و نویسنده روند فیلمی که می‌خواهند بسازند را تعیین کنند، تهیه‌کننده‌ها حرف اول و آخر را می‌زنند. به همین دلیل است که قسمت آخر مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» دو قسمت می‌شود و «پیتر جکسون» برای اینکه یک کتاب را به سه فیلم تبدیل کند، به سر و ته هابیت اضافه می‌کند و نتیجه‌ی نهایی، حتی نزدیک به ارباب حلقه‌ها هم نمی‌شود. شنیدن این موضوع هم که فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) قرار است پنج فیلم باشد، متعجب‌مان نمی‌کند.

جدیدترین تریلر Fantastic Beasts را از اینجا ببینید.

«جی‌کی رولینگ»، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها، در مراسمی اخیرا گفته است که فیلم Fantastic Beast قرار است حداقل، پنج قسمت داشته باشد. رولینگ گفته است که داستان پنج قسمت را نوشته است، اما ممکن است حتی بیشتر هم فیلم بسازند.

رولینگ هم‌چنین گفته است که قسمت بعدی فیلم جانوران شگفت‌انگیز، در نیویورک اتفاق نمی‌افتد. البته هنوز هم قرار است همان داستان «نیوت اسکاماندر» را دنبال کنیم که نقش‌اش را «ادی ردمین» (Eddie Redmayne) بازی می‌کند. اتفاقات این مجموعه فیلم‌ها، قبل از هری پاتر و قصه‌های او اتفاق می‌افتند.

fantasticbeasts-1

نویسنده‌ی کتاب‌های هری پاتر گفته است که پس از کتاب «فرزند نفرین‌شده»، دیگر به قصه‌ی هری پاتر کاری نخواهند داشت. با این حال شخصیت‌های دیگر قضیه‌ی خودشان را دارند.

فکر می‌کنید قسمت بعدی این مجموعه فیلم‌ها قرار است چه اسمی داشته باشد؟ مثلا «جانوران شگفت‌انگیز و زیر میز را هم یه نگاه بینداز» یا «جانوران شگفت‌انگیز و داداچ داری اشتباه می‌گردی» به نظر من خوب به نظر می‌رسند.

منبع: Gizmodo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar همایون

    آخرش عالی بود :)))

  2. Avatar 1

    چرا انقدر عصبانی! 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه