تولید فیلم شکارچی هیولا با بازی میلا یوویچ از شهریور شروع می‌شود

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شکارچی هیولا

فیلم «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) قرار است از شهریور ماه سال جاری وارد مراحل تولید شود. «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) که بیشتر او را به خاطر بازی در مجموعه فیلم رزیدنت اویل می‌شناسیم، به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است.

تولید فیلم شکارچی هیولا با بازی میلا یوویچ و کارگردانی پاول اندرسون از شهریور امسال آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است مثل مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل، چند قسمتی باشد.

بر اساس گزارشی که خبرگزاری Variety منتشر کرده، قرار است میلا یوویچ در فیلم شکارچی هیولا ایفای نقش کند؛ بازیگری که او را بیشتر به خاطر مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل می‌شناسیم. نکته‌ی جالب این جاست که شرکت بازی‌سازی کپ‌کام برای ساخت فیلم نه تنها سراغ بازیگر اصلی مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل، بلکه حتی سراغ کارگردان این مجموعه فیلم‌ها رفته است. فیلم شکارچی هیولا را «پاول اندرسون» می‌سازد که کارگردانی بیشتر فیلم‌های رزیدنت اویل بر عهده‌ی او بوده است.

میلا یوویچ

این فیلم قرار است بودجه‌ای ۶۰ میلیون دلاری داشته باشد و توسط شرکت فیلم‌سازی Constantin Film ساخته شود. لوکیشن ضبط فیلم هم کیپ تاون در افریقای جنوبی انتخاب شده است.

«مارتین موسکوویچ»، یکی از مدیران شرکت فیلم‌سازی Constantin Film، به تازگی در جشنواره‌ی کن از فیلم شکارچی هیولا صحبت کرده و گفته است که پاول اندرسون می‌داند چگونه یک فیلم را از نظر بصری جذاب کند و به همین دلیل، سراغ او رفته‌اند.

فیلم شکارچی هیولا قرار است مثل مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل، چند قسمتی باشد. آخرین فیلم رزیدنت اویل فروشی ۳۱۲ میلیون دلاری داشت و مجموعه فروش تمام فیلم‌های رزیدنت اویل به یک میلیارد دلار هم رسیده است. در نتیجه طبیعی است که کپ‌کام و Constantin Film بخواهند دوباره سراغ ساخت یک مجموعه فیلم بروند.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های شکارچی هیولا به اسم Monster Hunter: World دو سه ماهی است که عرضه شده و بازخورد بسیار مثبتی از گیمرها و منتقدان گرفته است.

منبع: Variety

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه