اپل، مدیریت اپ استور را به فیل شیلر واگذار کرد

۲۷ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مسوولان اپل امروز اعلام کردند که بعضی از مدیران شرکت را ترفیع مقام داده‌اند. در همین راستا، «فیل شیلر» (Phil Schiller)، معاون ارشد بازاریابی اپل، که معمولا هنگام نطق اصلی استیو جابز با او همراهی می‌کرد، مسوول اپ استور شده است.

از حالا تمام چشمان به او دوخته شده تا ببینند چگونه این سرویس را مدیریت خواهد کرد.

فیل شیلر مدیریت اپ استور را در همه‌ی پلتفرم‌های این شرکت شامل، دسکتاپ، موبایل و تلویزیون بر عهده خواهد داشت. اپل، اپ استور را بخش مهمی از فعالیت‌های تجاری‌اش می‌داند تا جایی که مدیریت آن را به شیلر قابل اعتماد واگذار کرده و به این ترتیب، مسوولیت بسیار بزرگی را بر دوش‌های او نهاده است. از حالا تمام چشمان به او دوخته شده تا ببینند که فیل شیلر چگونه این سرویس را مدیریت خواهد کرد.

قبل از این که سرپرستی این بخش به فیل شیلر واگذار شود، مدیریت اپ استور را «ادی کیو» (Eddy Cue)، معاون ارشد سرویس‌های اینترنتی اپل به عهده داشت. حالا او سرویس‌های iCloud، Siri، آیتیونز و اپل میوزیک را در دست دارد. اپل در خبری که منتشر کرده، به این نکته اشاره کرده که حالا بیش از ۱۱ میلیون توسعه‌دهنده برای دستگاه‌های iOS اپلیکیشن می‌سازند. از امروز فیل شیلر بر این موضوع تمرکز خواهد داشت.

از طرف دیگر هم «جف ویلیامز» (Jeff Williams) مدیر ارشد عملیات جدید اپل شده است. اعطای این سمت اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که جف ویلیامز پس از تیم کوک، اولین مدیر ارشد عملیات این شرکت به حساب می‌آید.

در حال حاضر، جف ویلیامز معاون ارشد اپل است و برای مدتی طولانی مرد دست راست تیم کوک بوده. ویلیامز تقریبا دو دهه‌ی پیش به اپل ملحق شد و حالا او بر زنجیره‌ی عظیم تامین و عملیات اپل نظارت می‌کند. مسوولیت‌های او با گذر زمان بیشتر شده و پروسه‌ی توسعه‌ی اپل واچ هم تحت سرپرستی او قرار دارد.

علاوه بر این، اپل تغییرات دیگری هم تیم مدیریتی‌اش که به مدت سه سال در وضعیت ثابتی قرار داشت، ایجاد کرده است.

منبع: Apple

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه