این قاب‌های جدید آیفون شما را از آتش گرفتن نجات می‌دهند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Tech 21 قاب‌های جدیدی مجهز به باتری‌های لیتیوم-سرامیکی برای گوشی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶S تولید کرده که منفجر نمی‌شوند و آتش نمی‌گیرند.

Tech 21 که تجهیزات جانبی موبایل تولید می‌کند، اطلاع داده سری جدیدی از قاب‌های مجهز به باتری برای گوشی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶S تولید کرده است که باتری‌هایش قابل اشتعال نیستند، گرما تولید نمی‌کنند و آب نمی‌شوند. در واقع بااستفاده از این قاب‌ها قرار است امنیت گوشی کاربران افزایش پیدا کند.

باتری این قاب‌ها ۱۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است و ۶۰ درصد شارژ اضافه برای گوشی فراهم می‌کنند.

این قاب‌های جدید Evo Endurance نام دارند و باتری آن‌ها لیتیوم-سرامیکی است. Tech 21 می‌گوید که این قاب‌ها با تکنولوژی FlexShock تولید شده‌اند که گوشی را در صورت سقوط از ارتفاع ۲ متری مصون نگه می‌دارند. قیمت قاب‌های مذکور ۱۱۰ دلار عنوان شده است.

باتری این قاب‌ ۱۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و ۶۰ درصد شارژ اضافه برای گوشی فراهم می‌کند.

آتش گرفتن باتری گوشی‌های موبایل به یک معضل تبدیل شده. اخیرا موارد متعددی اتفاق افتاده که باتری‌های موبایل داخل گوشی‌ها خودبه‌خود آتش گرفتند و از بین رفتند. کاربران زیادی هم به خاطر این اتفاق از شرکت‌های تولیدکننده شکایت و درخواست غرامت کرده‌اند؛ در این راستا راههای مختلفی هم برای پیشگیری از این اتفاق پیشنهاد شده است. اکثر این‌ باتری‌هایی که آتش گرفتند، لیتیوم-یونی بودند که احتمال آتش گرفتن آن‌ها بالاست.

evo-endurance-iphone-6s-case

evo-endurance-iphone-6-case

منبع: Tom’s Guide

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی جوادی

    خدا پدر و مادرشون رو بیامرزه…دیدن آتش سوزیهای گوشیهای اپل همیشه تقصیر استفاده از شارژر غیر استاندارده!!!!!!و شرکت اپل زیر بار نمیره و این شرکت دست بکار شد…

  2. (Ali S(asobhani99@gmail.com

    باید از شرکت تک۲۱ تشکر کرد که جون هزاران اپلی رو نجات داد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه