قابلیت اسکن سه بعدی چهره به ال‌جی جی ۶ اضافه می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی از گوشی G6 رونمایی کرد؛ درباره ال جی جی ۶ مطالب زیادی نوشتیم. حالا شایعاتی به گوش رسیده که این تلفن همراه هوشمند ممکن است به قابلیت اسکن سه بعدی چهره مجهز شود. گفته شده در ماه ژوئن، به‌روزرسانی جدیدی برای G6 عرضه می‌شود تا صاحبان این گوشی بتوانند از قابلیت سه‌بعدی چهره بهره ببرند. شاید داشتن اسکنر اثر انگشت ویژگی خارق‌العاده‌ای برای یک پرچم‌دار نباشد، زمانی‌که در بازار تلفن‌های همراه هوشمند امروز، این امکان وجود دارد و شرکتی مثل سامسونگ، قابلیت اسکنر عنبیه چشم را برای پرچم‌دارهای جدیدش یعنی S8 و S8 پلاس درنظر گرفته است.

رابط کاربری ال جی جی 6

در منابعی آمده که ال‌جی ظاهرا برای پروژه‌ی تشخیص صورت با شرکتی به نام Oez همکاری می‌کند. هم‌چنین تست این امکان و مذاکرات مختلف این دو شرکت ممکن است نشان از انتشار نرم‌افزار تشخیص چهره در به‌روزرسانی جدید برای گوشی ال‌جی G6 باشد. اگر این شایعات، واقعیت داشته باشند، ال‌جی اولین شرکت سازنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند است که از فناوری اسکن تشخیص صورت برای پرداخت‌های موبایلی استفاده کند.

ال جی G6 سفید

پیش از این، از سنسور اثر انگشت برای این منظور استفاده می‌شد. شنیده شده که اپل هم ممکن است از همین قابلیت در محصولات جدیدش استفاده کند اما هنوز این خبر تایید نشده است. اگرچه سامسونگ در مدل‌های گلکسی S8 و S8 پلاس از قابلیت تشخیص چهره استفاده کرده اما این ویژگی‌ به عنوان یکی از امکانات امنیتی گوشی محسوب می‌شود.

منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه