احتمالا نسخه‌ی بعدی قلم S گلکسی نوت قابلیت خم شدن دارد

۸ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس آخرین پتنتی که ثبت شده، احتمالا شرکت سامسونگ نسخه‌ی بعدی قلم S گوشی گلکسی نوت (Galaxy Note) را با قابلیت خم شدن طراحی خواهد کرد؛ در این صورت می‌توان از قلم به عنوان پایه‌ای برای نگه داشتن گوشی هم استفاده کرد.

سامسونگ، سری‌های Note را همیشه با صفحه‌های عریض و بزرگی تولید کرده است.

معمولا کاربرانی که با گوشی هوشمند کار می‌کنند، با یک دست دستگاه را نگه می‌دارند و با دست دیگر، با قلم یا انگشت، روی صفحه کار می‌کنند. گوشی‌‌ها معمولا آن‌قدر سنگین نیستند که نگه داشتن‌شان با یک دست، آزاردهنده باشد. ولی گاهی این نیاز را احساس می‌کنیم که «چه خوب می‌شد اگر پایه‌ای هم داشت و هر دو دست ما آزاد بود؛ آن موقع  می‌توانستیم هم ویدیویی تماشا کنیم و هم ساندویچ‌مان را گاز بزنیم

سامسونگ این دغدغه‌ی کاربران را شنیده و در مورد آن فکر کرده است؛ حالا گویا قصد دارد راه‌حلی برای این نیاز ارایه بدهد. به نظر می‌رسد که قلم‌های S در گوشی گلکسی نوت قابلیت خم شدن داشته باشند؛ در این صورت می‌توانند به راحتی نقش پایه‌ای برای نگه داشتن گوشی را پیدا کنند.

این قلم تقریبا از وسط و در جهات مختلف خم می‌شود و گوشی را در حالت Landscape، شبیه به یک قاب عکس نگه می‌دارد. وقتی قلم خم شده و گوشی را نگه داشته، در محل خود قفل می‌شود و اگر از حالت خم خارج شود، آزاد می‌شود.

galaxy-note-stylus-stand-640x421

سامسونگ خودش این خبر را اعلام نکرده اما دیده شده پتنتی را به ثبت رسانده که جزییات این طراحی را نشان می‌دهد.

پس حالا یک مورد دیگر هم به قابلیت‌های قلم استایلوس (Stylus) گلکسی نوت اضافه شد.

در نظر داشته باشید که سامسونگ، سری‌های Note را همیشه با صفحه‌های عریض و بزرگی تولید کرده است.

galaxy-note-S-pen

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar وحيد

    نادان!

  2. Avatar علی جوادی

    اپل تو رو خدا این یکی رو هم تقلید کن…تقلید نکنی ناراحت میشم…

  3. Avatar مهدی برشدی

    به نظر من سری نوت سامسونگ بهترین گوشی در خانواده سامسونگ و بهترین گوشی اندرویدی جهانه و تنها گوشی هست که میتونه با آیفون رقابت کنه.
    یادمون نره که سری نوت سامسونگ ایده فبلت رو در گوشی های هوشمند به وجود آورده و بازار فبلت ها انقدر از سوی کاربران مورد توجه و محبوب شده که حتی شرکت اپل که معتقد بود گوشی باید بین سه و نیم تا چهار اینچ باشه دو سال است که دست به ساخت فبلت زده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه