سامسونگ قاب محافظ LED برای گلکسی S7 می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Galaxy S7

به‌تازگی «کمیسیون ارتباطات فدرال» (FFC) کشور آمریکا مجوزهای لازم را برای یکسری قاب محافظ LED که مربوط به Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge می‌شوند، صادر کرده است.

قاب محافظ LED گلکسی S7 همراه با خود گوشی عرضه نمی‌شود و باید جداگانه آن را خریداری کرد.

این قاب محافظ LED که یک «فلیپ کاور» (Flip Cover) است در ظاهر به عنوان صفحه نمایش گلکسی S7 دیده می‌شود. البته کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا به این موضوع اشاره کرده که این قاب صفحه نمایش فعلا در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و می‌تواند به وسیله‌ی NFC با تلفن‌های همراه هوشمند مختلف ارتباط برقرار کند. این قاب‌های محافظ با شماره مدل‌های EF-NG935 و EF-NG930 شناخته می‌شوند.

این محصول با قاب‌های محافظ Clear View که سامسونگ برای گلکسی S6 عرضه کرده، متفاوت است و به عنوان لوازم همراه گوشی عرضه نمی‌شود و کاربران باید جداگانه آن را خریداری کنند.

LED Cover Galaxy S7

قاب محافظ LED شرکت سامسونگ برای گلکسی S7

‌‌‌‌‌‌البته در گذشته تصاویری هم از قاب‌هایی که Spigen و Mobile Fun برای گلکسی S7 طراحی کرده‌‌اند، به بیرون درز کرده بود. مدتی پیش ویدیویی هم از ظاهر این تلفن همراه هوشمند منتشر شد که کاربران را با این محصول بیشتر آشنا می‌کرد.

تا این لحظه مشخص شده که گلکسی S7 یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به احتمال زیاد در سه اندازه‌ی مختلف راهی بازار می‌شود. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که گلکسی S7 از صفحه نمایش حساس به‌فشار بهره می‌برد و به احتمال زیاد از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Galaxy Club

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Next is Now

    بی صبرانه منتظریم

  2. ممد

    انقد که منتظره اومدن این گوشیم منتظره نیمه گمشدم نیستم???

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه