[E3 2016] قسمت سوم Forza Horizon برای PC و ایکس‌باکس وان تایید شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید در ساعت ۲۱ شب گذشته، کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶ برگزار شد. در جریان این کنفرانس از تعداد زیادی بازی جدید رونمایی شد. یکی از این بازی‌های جدید، قسمت سوم از مجموعه بازی‌های «فورتزا» از زیرمجموعه‌ی Horizon بود که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی را حسابی خوشحال کرد.

قسمت سوم از خرده سری Horizon از مجموعه بازی‌های فورتزا را استودیوی بازی‌سازی پلی‌گراند گیمز می‌سازد و وظیفه‌ی انتشارش هم برعهده‌ی شرکت مایکروسافت است. بازی قرار است در روز بیست‌وهفتم سپتامبر امسال (۶ مهر ۹۵) در اختیار بازی‌کننده‌های پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان قرار بگیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌ی Ultimate هم برای این بازی درنظر گرفته شده که بازی‌کننده‌ها می‌توانند نسبت به پیش خرید آن اقدام کنند. نسخه‌ی Ultimate شامل امکان دسترسی به اتومبیل‌هایی می‌شود که به‌مرور زمان در قالب بسته‌های الحاقی برای بازی عرضه خواهند شد. اشتراک VIP در کنار مجموعه‌ای از اتومبیل‌های اختصاصی از دیگر قابلیت‌های این نسخه‌ی ویژه هستند. هم‌چنین بازی‌کننده‌هایی که نسبت به خرید این نسخه اقدام می‌کنند می‌توانند چهار روز پیش از سایر بازی‌کننده‌ها به قسمت سوم از خرده سری Horizon دسترسی پیدا کنند.

آن‌طور که از اطلاعات منتشر شده در خصوص بازی برمی‌آید، روند بازی Horizon سوم در سبک Open-World خواهد بود و در کشور استرالیا جریان خواهد داشت. خود سازنده‌های بازی تاکید دارند که این بازی از حیث ابعاد بزرگ‌ترین عنوانی است که تابه‌حال ساخته‌اند. هم‌چنین امکان بازی گروهی چهارنفره برای این بازی درنظر گرفته شده است که می‌تواند برای طرفداران بازی‌های چندنفره حسابی جذاب باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این بازی اتومبیل‌رانی جدید که به‌طور مشترک برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد را ببینید:

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه