قسمت پایانی Life is Strange: Before the Storm عرضه شد

۴ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Life is Strange

قسمت چهارم بازی سریالی Life is Strange: Before the Storm دیروز عرضه شد و به قصه‌ی این مجموعه‌ی سریالی پایان داد. این قسمت جدید که «خداحافظی» (Farewell) نام گرفته است، نه تنها مجموعه‌ی Before the Storm را تمام می‌کند، بلکه پایانی است برای شخصیت‌هایی مثل «مکس»، «کلویی» و «ریچل».

قرار است مجموعه‌ی Life is Strange توسط سازندگان اصلی آن یعنی همان استودیوی Dontnod ادامه پیدا کند.

بازیگران اصلی دو شخصیت مکس و کلویی، یعنی «اشلی برک» (Ashley Burch) و «هانا تل» (Hannah Telle) که در مجموعه‌ی Before the Storm حضور نداشتند، برای این قسمت چهارم و پایانی دوباره بازگشته‌اند.

همانطور که قبلا گزارش داده بودیم، همزمان با عرضه‌ی قسمت چهارم Before the Storm نسخه‌ی فیزیکی این بازی هم روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه می‌شود. می‌توانید درباره‌ی محتوای نسخه‌ی دیسکی Life is Strange: Before the Storm از اینجا بیشتر بخوانید.

Before the Storm

با توجه به اینکه قصه‌ی شهر «آرکیدیا بی» (Arcadia Bay) و شخصیت‌های آن به پایان رسیده است، حساب کاربری اصلی بازی Life is Strange در تامبلر دیروز نوشت که در ماه‌های آینده به زودی درباره‌ی آینده‌ی این مجموعه صحبت خواهند کرد.

در حالی که Life is Strange را استودیوی بازی‌سازی Dontnod Entertainment ساخته بود، ساخت پیش‌درآمد این بازی یعنی Before the Storm به دست استودیوی دیگری به اسم Deck Nine Games افتاد.

قرار است مجموعه‌ی Life is Strange توسط سازندگان اصلی آن یعنی همان استودیوی Dontnod ادامه پیدا کند.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پویا

    خیلی مال نبود. امیدوارم دیگه داستان رو ادامه ندن و بذارن اون خاطرات خوب برامون بمونن و به ورطه تکرار نیفتند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه