قهرمانان دیجی‌کالا در روزهای بحران کرونا

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمانان ما از سنگ و فولاد نیستند، پرواز نمی‌کنند و شکست‌ناپذیر هم نیستند. قهرمانان ما انسان‌هایی هستند که ایستاده‌اند تا ایران در خانه بماند.

در این روزهای سخت و بحرانی، دورکاری و قرنطینه برای همکاران بخش عملیات دیجی‌کالا معنایی ندارد و هر ساعت از شبانه‌روز در مراکز پردازش دیجی‌کالا هستند تا با رعایت حداکثر اصول بهداشتی، مشتریان دیجی‌کالا را تنها نگذارند. این افراد در خط مقدم دیجی‌کالا هستند و کار کردن آن‌ها در این شرایط فداکاری است، چرا که انتخاب اخلاقی این بود کسی در چنین شرایطی مجبور به آمدن در محل کار نباشد.

این روزها بالاترین سطوح بهداشتی در مراکز عملیات دیجی‌کالا رعایت می‌شود. حفظ سرویس برای کاربران در کنار حفظ سلامت پرسنل چالش این روزهای دیجی‌کالا است، اما ما معتقدیم استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی در بحرانی مثل شیوع ویروس کرونا از یک “آپشن” به “ضرورت” تبدیل می‌شود و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در خدمت مشتریان وفادار دیجی‌کالا باشیم.

علاوه بر این ۴۰ هزار فروشنده از سراسر ایران تلاش می‌کنند تا محصولات خود را از کارگاه‌ها و انبارها به ۳۰ مرکز پردازش و انبار دیجی‌کالا در سراسر کشور برسانند.

امیدواریم با تلاش بی‌وقفه همکاران ما در بخش‌های مختلف دیجی‌کالا بتوانیم بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان دیجی‌کالا برسانیم.

دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    انشاالله سالم و سلامت باشین خدا خیرتون بده

  2. Avatar مهدی اسودی

    دمتون گرم ، سلامت باشید

  3. Avatar آرمین

    سلام وقت بخیر .خسته نباشین خیلی کار مهمی تو این اوضاع انجام میدین .دستتون درد نکنه.فقط ای کاش

    پرداخت در محل راغیر فعال نمیکردین
    ممنون

  4. Avatar سیناحسینی

    سلام وقعا دست همتون درد نکنه بابت این همه تلاشتون از صمیم قلب واسه همتون آرزوی سلامتی دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه