قیمت لومیا ۶۵۰ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Lumia 650

در حالی که مایکروسافت گوشی لومیا ۶۵۰ را معرفی نکرده، مشخص شده که این گوشی با قیمت ۱۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

به احتمال زیاد لومیا ۶۵۰ با قیمت ۱۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که مایکروسافت قصد دارد گوشی Lumia 650 را تا اوایل اسفند ماه راهی بازار کند. در حالی که این گوشی هنوز معرفی نشده، شایعات مختلف اطلاعات زیادی از این محصول منتشر کرده‌اند. در تازه‌ترین شایعات گفته شده که گوشی جدید مایکروسافت با قیمت ۱۹۹ یورو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

با منتشر شدن این خبر، اطلاعاتی هم درباره‌ی سخت افزار به کار رفته در لومیا ۶۵۰ لو رفته است. به نظر می‌رسد که این گوشی از یک صفحه نمایش ۴٫۹۷ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. همچنین از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز برای این گوشی استفاده شده است.

lumia 650

مشخصات سخت افزاری لومیا ۶۵۰

‌‌‌‌‌‌‌‌

۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از صدای HD از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند. مایکروسافت این تلفن همراه را در دو مدل به نام‌های لومیا ۶۵۰ و لومیا ۶۵۰XL با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل راهی بازار خواهد کرد. در روزهای گذشته تصاویر مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرده بودند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: WMPowerUser

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. علی صالحی

    سلام بچه ها. بعد از چند ماه دوری از ویندوزفون و فکر کردن اینکه سیستم عامل های دیگه خبریه برگشتم ویندوزموبایل ۱۰! :yahoo:
    خلاصه بخوام بگم، از ویندوزفون و برنامه های کمش و بعضا بی کیفیتش خسته شده بودم. رفتم یه دور تو اچ تی سی وان m8 و یکمم z3 زدم. گوشیای خوبین اما خوب حس پرمیوم لومیا رو نداشتم. :good: تا اینکه واسه زنم یه ۶۴۰xl گرفتم بردمش به ۱۰ رسمی و دیدم چ خبره. :yahoo: منم رفتم گوشیو عوض کردم با یه ۸۳۰ و برگشتم به ویندوز ۱۰ موبایل. هنوز نقصایی داره اما به شدت آیندش روشنه. تعداد وسیع دستگاه های ویندوز ۱۰ داره کار خودشو می کنه و دولوپرها با دید بهتری دارن برنامه میسازن و انرژی بیشتری میزارن. برنامه ها خیلی پیشرفت داشته و سیستم عامل از اون فاجعه ی نسخه ی پیش نمایش زمین تا آسمون تغییر کرده و هنوز هم داره بهتر میشه.

  2. حمید

    سلام
    یعنی قیمت جهانی به تومان میشه ۸۰۰ هزار تومان
    و تو ایران میشه ۱ میلیون خورده ای
    درسته دوستان

    1. علیرضا کریمی

      حدود همون ۸۰۰ تومن میشه

  3. امید

    به نظرم انتخاب یه گوشی با سیستم عامل اندروید خیلی بهتره و نرم افزار های بیشتری براش هست .

    1. میثم

      سلام در پاسخ شما باید بگم برای کسی که تا حالا اندروید نداشته خیلی بهتره که اندروید بخره ولی من خیلیا رو میشناسم که از اندروید خسته شدن و چون آیفون براشون گرونه ویندوز فون میخرن .به نظر من کمبود برنامه به روان بود سیستم عامل میرزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه