لاجیتک از ماوس و کیبورد بی‌سیم مخصوص بازی رونمایی کرد

۱۶ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لاجیتک، یکی از بهترین سازندگان تجهیزات مخصوص بازی، ماوس و کیبورد جدیدی معرفی کرده است. این دو ماوس و کیبورد بی‌سیم هستند و لاجیتک مطئن شده است که هیچ تاخیری در ارسال داده از سوی آن‌ها وجود ندارد.

کیبورد G613 و ماوس G603 به ترتیب ۱۵۰ و ۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

ماوس جدید لاجیتک G603 است که از تکنولوژی Lightspeed شرکت لاجیتک بهره می‌برد. تاخیر ارسال داده این ماوس طبق ادعای لاجیتک به اندازه‌ی یک میلی ثانیه است. این ماوس یک سنسور اپتیکال به اسم Hero دارد که طبق گفته‌ی لاجیتک، مصرف انرژی را بسیار پایین می‌آورد.

محصول دیگر معرفی شده، کیبورد مکانیکی G613 است. این کیبورد هم از تکنولوژی Lightspeed لاجیتک استفاده می‌کند و طبق گفته‌ی این شرکت، فقط با دو باتری AA می‌توان تا ۱۸ ماه از این کیبورد استفاده کرد. کیبورد G613 شش کلید قابل برنامه ریزی دارد و سوییچ‌های مکانیکی آن هم Romer-G هستند؛ یعنی همان سوییچ‌هایی که خود لاجیتک طراحی کرده.

کیبورد G613 و ماوس G603 به ترتیب ۱۵۰ و ۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و تا پایان ماه جاری وارد بازار می‌شوند.

به غیر از این ماوس و کیبورد جدید، لاجیتک از یک ماوس پد جدید هم رونمایی کرده است. پد G840 Extra-Large لاجیتک دقیقا همانطور که اسمش می‌گوید، بسیار بزرگ است. این پد به اندازه‌ی یک میز است و تمام بند و بساط گیمی شما روی آن جا می‌شود. این پد ۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه