لاجیتک شرکت Jaybird را به قیمت ۵۰ میلیون دلار خرید

۲۶ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لاجیتک (Logitech)، سازنده‌ی معروف لوازم جانبی کامپیوتری و بازی، شرکت Jaybird را به قیمت ۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است. شرکت سوییسی لاجیتک گفته است که اگر اهداف رشدی که برای شرکت Jaybird تعیین کرده، محقق شوند، ۴۵ میلیون دلار دیگر به این شرکت پرداخت خواهد کرد.

Jaybird قرار است به لاجیتک در تولید بهتر محصولات موسیقی کمک کند.

بر اساس خبری که لاجیتک منتشر کرده است، این شرکت Jaybird را با هدف گسترش بخش تولید محصولات موسیقی‌اش خریداری کرده. شرکت امریکایی Jaybird ده سال پیش تاسیس شده است. این شرکت در ساخت هدفون سابقه‌ای طولانی دارد و از هدست‌های بلوتوث گرفته تا هدفون‌های ورزشی مختلف را تولید می‌کند. این شرکت هم‌چنین مچ‌بندهای هوشمند برای بررسی تمرینات ورزشی می‌سازد.

«جاد آرمسترانگ»، (Judd Armstrong)،‌ مدیرعامل شرکت Jaybird، درباره‌ی توافق جدیدشان با لاجیتک گفته است: “Jaybird از شبکه‌ی توزیع جهانی لاجیتک و قدرت بالاهای مهندسی آن‌ها بهره‌ی زیادی خواهد برد.”

در حالی که لاجیتک را بیشتر با ماوس‌ها و کیبوردهای‌اش می‌شناسیم، این شرکت چند وقتی است که تمرکز زیادی روی تولید محصولات صدا گذاشته است. لاجیتک شرکت Ultimate Ears را در سال ۲۰۰۸ خرید و هدفون‌ها و اسپیکرهای مختلفی با این برند عرضه کرده است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه