لامپ سلفی هم آمد

۳۰ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طی سال‌های اخیر با افزایش محبوبیت تصاویر سلفی میان کاربران گوشی‌های هوشمند، تجهیزات جانبی مختلفی هم برای این پدیده معرفی شده که شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین آنها همان مونوپادهای سلفی است. اما تاکنون به آن صورت چاره‌ای برای بزرگ‌ترین مشکل هنگام سلفی گرفتن اندیشیده نشده که آن مشکل کمبود نور است.

یک عکاس ژاپنی حلقه‌ای نوری برای گوشی‌های هوشمند طراحی کرده که به کاربران کمک می‌کند در محیط‌های تاریک سلفی واضح و شفافی از خود بگیرند.

البته منظور از تاکنون، تا قبل از زمانی است که یک عکاس ژاپنی به نام «جولی واتایی» (Julie Watai) راه حلی برای این رفع این مشکل ارایه دهد. او یک حلقه‌ی نوری ساخته که به طور ویژه برای دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

jidori_23_01

این حلقه‌ی نوری نور ملایم و یک‌دستی به محدوده‌ی دید دوربین می‌تابد و سایه‌ها را به حداقل می‌رساند و چهره‌ی سوژه را لطیف می کند. اختراع واتایی به آسانی به گوشی وصل و از آن جدا می‌شود و یک پنجره‌ی کوچکی هم برای دوربین دارد.

در حال حاضر قیمت این حلقه‌ی نوری و زمان عرضه‌ی آن مشخص نیست و فعلا در این مرحله واتایی به دنبال جمع‌آوری کمک‌های مالی است تا پروژه‌اش را عملی کند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه