لنوو پایین‌رده‌ترین گوشی امسال را عرضه کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو خیلی بی سر و صدا از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده است. این گوشی که فعلا در کشور روسیه معرفی شده، Vibe A نام دارد و به نظر می‌رسد مدل جدید گوشی A1000 سال گذشته باشد. با این حال، Vibe A حتی از A1000 هم ضعیف‌تر است؛ طوری که واقعا نمی‌دانیم لنوو با عرضه‌ی این گوشی، چه تصوراتی در ذهن‌اش داشته است.

لنوو تنها در حالی می‌تواند این گوشی را بفروشد که قیمت‌اش به طرز عجیبی پایین باشد.

این طور که به نظر می‌رسد، لنوو تمام سعی و تلاش خودش را کرده است تا ضعیف‌ترین گوشی که در توان‌اش بوده است را سر هم کند. گوشی Vibe A یک صفحه نمایش چهار اینچی با وضوح تصویر ۸۰۰ در ۴۰۰ پیکسل دارد. دوربین پشت‌اش دقتی پنج مگاپیکسلی دارد و دوربین جلوی‌اش هم ۰.۳ مگاپیکسل است. حافظه‌ی اصلی (RAM) این گوشی برابر با ۵۱۲ مگابایت است و حافظه‌ی فلش این گوشی هم چهار گیگابایتی است.

باتری این گوشی ۱۷۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و چیپ‌ست اصلی‌اش هم Spredtrum SC7731 است که چهار هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتزی را در خودش جای داده. این گوشی از شبکه‌های ۴G هم پشتیبانی نمی‌کند و اندروید روی آن هم نسخه‌ی ۵.۱ لالی‌پاپ است. گوشی Vibe A قرار است در برخی نواحی به صورت دو سیم‌کارته عرضه شود.

واقعا نمی‌دانیم یک گوشی با ۵۱۲ گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه‌ی فلش، امروزه به چه دردی می‌خورد. از قیمت این گوشی خبر نداریم، اما لنوو تنها در حالی می‌تواند این گوشی را بفروشد که قیمت‌اش به طرز عجیبی پایین باشد.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرخ کاردان

    موضوع جالب اینجاس که این گوشی در حال حاضر به عنوان یه گوشی ضعیف شناخته میشه.
    یه زمانی و قتی htc گوشی touch HD2 رو ارزه کرد همه شگفت زده بودن، با ۴۷۸ مگابایت رم و پردازنده تک هسته ای ۱ گیگاهرتز! 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه