لنوو ۳ کروم‌بوک جدید معرفی کرد

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو از سه کروم‌بوک جدید خودش رونمایی کرد.  اولین محصول این شرکت که ۱۰۰e نام دارد با قیت ۲۱۹ دلار راهی بازار می‌شود و یک صفحه کلید بسیار خوب و کوچک دارد. این کروم‌بوک یک صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با دقت تصویر ۱۳۳۶ در ۷۶۸ مجهز شده است. کروم‌بوک بعدی ۳۰۰e نام دارد و از صفحه نمایش بهتری در مقایسه با مدل قبلی بهره می‌برد.  همچنین صفحه نمایش آن را می‌توان تا ۳۶۰ درجه چرخواند. همچنین صفحه نمایش این محصول از قلم پشتیبانی می‌کند و می‌توان از قلم‌های HB2 روی آن‌ها استفاده کرد.

کروم‌بوک بعدی لنوو هم ۵۰۰e نام دارد که با قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار می‌شود و یک قلم مخصوص خودش را هم دارد. تمام سه محصول جدید لنوو از نظر اندازه شبیه به هم هستند و با USB-C شارژ می‌شود. گفته شده باتری این محصولات هم تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن می‌دارد.

دو مدل ۱۰۰e و ۵۰۰e از پردازنده Intel Celeron N3350 بهره می‌برند و مدل ۳۰۰e هم به پردازنده مدیاتک MTK 8137C مجهز شده است. این لپ‌تاپ‌ها از کارت حافظه SD هم پشتیبانی می‌کنند.

شرکت لنوو این کروم‌بوک‌های جدید را به نمایشگاه MWC 2018 آورده است. این محصولات به واسطه قیمتی که دارند می‌توانند مورد توجه کاربران قرار بگیرند.

 

منبع: theverge


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه