راهنمای خرید وسایل مخصوص خودروی کودک (جای بچه امن است)

۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

کمتر کودکی پیدا می‌شود که در خودرو بدون حرکت بنشیند و از تماشای خیابان‌ها و خودرو‌های اطرافش هیجان‌زده نشود. ممکن است خودش را به سمت جلو پرتاب کند یا شیشه‌ی پنجره را پایین بکشد و حواس‌تان را هنگام رانندگی حسابی پرت کند؛ اما اگر کودک را در صندلی خودروی مخصوص کودک بنشانید یا در زمان نوزادی او را در کریر بخوابانید، دیگر نگران سلامت و ایمنی او هنگام رانندگی نخواهید بود. کنار صندلی و لوازم اصلی ایمنی کودک، می‌توانید وسایل جانبی را هم از دیجی‌کالا بخرید و در خودرو نصب کنید.

وسایل مخصوص خودروی کودک - کودک در کریر قرمز رنگ

با خرید وسایل مخصوص خودروی کودک، ایمنی کودک‌تان را حفظ کنید.

کاور پشت‌ صندلی ماشین‌ ‌

کاور پشت‌ صندلی ماشین‏ هاوک

بچه‌ها همراه با خودشان وسایل زیادی را به داخل ماشین می‌آورند. اسباب‌بازی‌ها و خرده‌ریزهایی که همیشه روی صندلی عقب ماشین پخش هستند و ظاهر ماشین را بی‌نظم نشان می‌دهند. کاور پشت صندلی ماشین «هاوک» به اسباب‌بازی‌ها و خوراکی‌هایی که کودکان به داخل ماشین می‌آورند نظم می‌دهد.

آینه ماشین کودکآینه داخل ماشین‏ هاوک

خیلی از مادرها و پدرها گاهی ناچار می‏شوندهنگام رانندگی به عقب بر‌گردند و نگاهی به کودک‌شان بیاندازند تا از ایمنی کودک خود مطمئن شوند. برای راحتی این کار شرکت «هاوک» آینه‌ای طراحی کرده که مخصوص نصب روی صندلی ماشین است. این آینه میدان دید وسیعی دارد و قسمت زیادی از صندلی عقب ماشین‌تان را پوشش می‌دهد.

‌ ‌

‌‌صندلی نوزاد برای خودروصندلی ماشینی کودک فدورا

یکی از مهم‌ترین وسایل ایمنی گردش و سفر کودک، صندلی ماشین است؛ به طوری که در بعضی از کشورها استفاده از صندلی کودک برای کودکان اجباری است. صندلی مدل «C3» قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم را دارد و تا حدود هفت سالگی فرزندتان، می‌توانید از آن استفاده کنید.

‌‌ ‌

سه‌چرخه‌ی فلامینگو

سه‌چرخه‌ی فلامینگو

گاهی کنجکاوی کودکان به قدری زیاد می‌شود که وقتی آن‌ها را بیرون از خانه می‌برید باید شش دانگ حواس‌تان به آن‌ها باشد. سه‌چرخه‌ی «فلامینگو» وسیله‌ی مناسبی برای پیاده‌روی همراه کودک‌تان است. دسته‌ی سه‌‌چرخه‌ی فلامینگو مدل «۹۶۲» نمایشی نیست و کودک می‌تواند به کمک شما سه‌چرخه را به سمت چپ یا راست هدایت کند. ‌

‌ ‌

کریر و کالسکه‌ی کودک کاپلا

کریر و کالسکه‌ی کودک کاپلا

فرقی نمی‌کند اتاق کودک‌تان چقدر بزرگ است یا برای خرده‌ریزهای وسایل کودک‌تان در خانه چقدر فضا دارید. با خرید کریر و کالسکه‌ی کودک «کاپلا» دو وسیله ی پراستفاده ی گردش و سفر کودک را در قالب یک وسیله خریده‌اید. کریر و کالسکه‌ی کاپلا این امکان را به شما می دهد که کودک را در دو جهت رو به خودتان و رو به خیابان در آن بگذارید. در کریر و کالسکه‌ی کاپلا مدل «Laon A2» برخلاف بعضی از کالسکه‌ها، جایی برای پای کودک در نظر گرفته شده است که به نسبت قد کودک یا حالت نشستن او قابل تنظیم است.
‌‌ ‌‌ ‌

Download_PDF‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala_1

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه