لومیا ۲۰۲۰، لومیا ۶۵۰XL و نوکیا XL2؛ گوشی‌هایی که هیچ وقت راهی بازار نشدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که مایکروسافت شرکت نوکیا را فروخت و همین موضوع باعث شده تا برخی از محصولاتی که این شرکت آن‌ها را راهی بازار نکرد را ببینیم. به‌تازگی تصویری منتشر شده که در آن تعدادی از گوشی‌هایی که مایکروسافت آن‌ها را راهی بازار نکرده، دیده می‌شوند؛ تصویری که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

leaked-nokias

گوشی سبز رنگ بزرگی که در این عکس مشاهده می‌کنید، مربوط به لومیا ۲۰۲۰ می‌شود. این تلفن همراه قرار بوده با صفحه نمایش Full HD در اندازه ۸.۳ اینچ راهی بازار شود. البته از سیستم عامل ویندوز RT روی آن استفاده می‌شد. سیستم‌عاملی که دیگر محصول جدیدی با آن عرضه نمی‌شود.

در کنار این گوشی سبز رنگ، یک تلفن همراه هوشمند سفید هم دیده می‌شود. محصولی که به احتمال زیاد لومیا ۶۵۰XL خواهد بود که هیچ وقت راهی بازار نشد. شایعات می‌گفتند که این گوشی صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با کیفیت ۷۲۰p داشت.

گوشی زرد رنگی که در کنار لومیا ۶۵۰XL دیده می‌شود هم نوکیا XL2‌ است. گوشی اندرویدی نوکیا که باز هم راهی بازار نشد. سایر گوشی‌هایی هم که در این عکس مشاهده می‌شوند، قبلا راهی بازار شده‌اند. البته برخی از آن‌ها مدل‌های آزمایشی هستند.

مایکروسافت با فروش نوکیا قصد دارد محصولات خاص خودش را تولید کند. شایعات می‌گویند که این شرکت در حال ساخت گوشی جدیدی با نام Surface Phone است.

البته شرکت نوکیا هم تا مدتی دیگر گوشی‌های خودش را دوباره راهی بازار کند.

منبع: mspoweruser

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar جعفر

    بی صبرانه چشم براه گوشیهای جدید مایکروسافت هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه