لومیا ۶۵۰ هنوز معرفی نشده، برای پیش‌خرید موجود شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو ماه پیش بود که شنیدیم مایکروسافت می‌خواهد گوشی جدید لومیا ۶۵۰ را در ۱۲ بهمن ماه معرفی کند؛ این طور که به نظر می‌رسد، این شایعه با واقعیت فاصله‌ی زیادی نداشته است.

این طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت احتمالا لومیا ۶۵۰ را همین روزها معرفی خواهد کرد.

اخیرا یک وب‌سایت انگلیسی، گوشی لومیا ۶۵۰ را برای پیش‌خرید در وب‌سایت‌اش قرار داده است. وب‌سایت MobileFun هم‌چنین قیمت این گوشی را مشخص کرده است. مایکروسافت لومیا ۶۵۰ قیمتی ۱۹۹ پوندی در این سایت دارد که قیمت قبلی شنیده شده یعنی ۲۲۰ دلار را تایید می‌کند. این گوشی جدید مایکروسافت، در وب‌سایت MobileFun به صورت آنلاک و بدون سیم برای پیش‌فروش قرار داده شده.

البته این فروشگاه انگلیسی، تاریخ عرضه‌ی گوشی را مشخص نکرده است، اما انتظار داریم تا گوشی در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی شود و حداکثر تا یک ماه دیگر هم ورودش به بازار را ببینیم.

سخت‌افزار لومیا ۶۵۰ هم در وب‌سایت MobileFun مشخص شده است و درست مثل اطلاعات قبلی، یک گوشی میان‌رده را به تصویر می‌کشد. لومیا ۶۵۰ قرار است یک صفحه نمایش IPS با وضوح تصویر ۷۲۰p داشته باشد. یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) هم سخت‌افزار اصلی این گوشی مایکروسافت را تشکیل داده. لومیا ۶۵۰ هم‌چنین هشت گیگابایت فضا برای ذخیره‌ی اطلاعات دارد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمدایران منش پورکرمانی

    باسلام
    خدارو شکر مایکروسافت داره روی طراحی وزیباسازی گوشیهاش کار میکنه ، یادمون باشه که آدمهای موفق سعی میکنن بجای اتلاف عمر و وقت و تجربه کردن ، از تجربیات موفق دیگران استفاده کنند تا سرعت پیشرفتشون بالا بره ، به نظر من مایکروسافت بهترین کار رو کرده اول بهینه سازی سیستم عامل و سپس زیباسازی ظاهر، قطعا اینکار سرعت پیشرفتشو بیشتر خواهد کرد ، قصد تخریب ندارم ولی باور کنید هنوز هم زیباترین گوشیهای سامسونگ نظیر A8 که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند براحتی دچار اشکال (هنگ کردن) میشوند و فکر کنم جالب نیست با توجه به هزینه بالایی که مشتری انجام میدهد مجبور به عدم استفاده از اون بشه (تجربه برادر خودم در مدت ده روز ) و خوشبختانه با کمترین سخت افزار بهترین کارایی در ویندوزفون اتفاق میفته . یاعلی

  2. Avatar حسين

    گوشی قشنگیه شباهتی به ایفون ۴ اس داره البته منظورم المینیوم دورشه ولی اینجور که تو سایت های مخصوص ویندوز موبایل دیدم سخت افزار جالب نداره و همین باعث این میشه که اینو تو انتخاب هام نظارم ولی اگه سخت افزار و خیلی چیز های دیگش به لومیا ۸۳۰ نوکیا برسه حتما میخرمش

    1. Avatar معین

      گوشی های ویندوزی به دلیل سبک بودن سیستم عامل نیازی به سخت افزار قوی ندارن
      سخت افزار میان رده ی لومیا ۵۴۰ به راحتی آسفالت ۸ رو اجرا میکنه
      تو ویندوز فون ها هر چقدر سخت افزار قوی تر باشه میزان مصرف باتری بالا تر میره
      خودم از لومیا ۵۴۰ استفاده میکنم و راضیم
      تازه ۶۵۰ ویندوز ش دهه
      پس خیلی روون تره

  3. Avatar شایان

    جالبه که ۶۵۰ رو که مدل گوشی هست روی ساعت صفحه نمایش و تاریخ عرضه رو هم روی تاریخ صفحه مایش گوشی ذکر کرده اند

    1. Avatar ابراهیم

      این یه رسم همیشگی تو گوشی های لومیا ست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه