لپ‌تاپ‌های جدید دل معرفی شدند

۱۴ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همان‌طور که از دیروز مشخص شده بود، شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 از نسل جدید لپ‌تاپ‌های XPS خودش رونمایی کرد. این محصولات که می‌توانند نقش لپ‌تاپ و تبلت را ایفا کنند در چند سال گذشته کلی طرفدار پیدا کردند و به همین دلیل نسل جدید هم تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود. لبه‌های صفحه نمایش این محصول بسیار باریک است و کاربران تنها با ۵.۲ میلی‌متر لبه مواجه می‌شوند. حتی شرکت دل ادعا کرده که  این لپ‌تاپ یکی از باریک‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آید.

روی این محصول از جدیدترین تراشه‌های Core i5 و Core i7 سری Kaby Lake استفاده شده است. البته به نظر می‌رسد که مدل‌های ضعیف‌تری از این لپ‌تاپ‌ها با تراشه‌ی Core M هم راهی بازار خواهند شد. شرکت دل گفته که مدل‌های Full HD لپ‌تاپ‌های جدیدش تا ۱۵ ساعت شارژ نگه‌ می‌دارند که این مقدار در مدل‌هایی که صفحه نمایش QHD‌ دارند، کمتر خواهد بود.

این محصول به پورت USB Typ-C،  Thunderbolt 3 و کارت خوان مجهز شده است. البته محل قرار گرفتن دوربین لپ‌تاپ‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد. دوربین در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گرفته که البته با ویژگی Windows Hello هم سازگار است. از این دوربین برای برقراری تماس‌های تصویری هم استفاده می‌شود.

دل مدل جدید لپ‌تاپ‌های XPS را با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار راهی بازار می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه