لیست بازی‌های سرویس اشتراکی یوپلی‌پلاس منتشر شد

۱ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرویس Uplay Plus

در مراسم E3 امسال بود که یوبی‌سافت از سرویس اشتراک جدید خود با نام یوپلی‌پلاس (UPlay+) پرده برداشت. سرویسی که قرار است در رقابت با سرویس‌های مشابهی مثل اوریجینِ الکترونیک آرتز یا گیم‌پسِ مایکروسافت قرار گیرد. سه شنیه این هفته اما یوبی‌سافت رسما از لیست بازی‌هایی که قرار است روی این پلتفرم ارائه شود پرده برداشت – که انصافا هم لیست پر و پیمانی است.

بیش از صد بازی یوبی‌سافت در این لیست قرار دارد، که چهل مورد از آنها نسخه‌های بالا رده (Premium Edition) خواهد بود، بدین معنا که این نسخه‌ها علاوه بر بازی اصلی، همه محتوای اضافی بازی را هم شامل می‌شوند. علاوه بر آن، تعدادی از عناوین جدید و عرضه نشده یوبی‌سافت هم قرار است در اختیار مشترکین یوپلی‌پلاس قرار گیرد. عناوینی چون Gods & Monsters، Watch Dogs: Legion، و Rainbow Six Quarantine.

تعداد قابل توجهی از آثار کلاسیک یوبی‌سافت هم در لیست حضور دارند، آثار چون Prince of Persia و Splinter Cell. علاوه بر این موارد، دارندگان اشتراک یوپلی‌پلاس می‌توانند تا سه روز پیش از عرضه رسمی به بازی‌های جدید شرکت دسترسی داشته باشند، و نیز بطور خودکار به همه برنامه‌های بتای یوبی‌سافت دعوت خواهند شد.

سرویس Uplay Plus

سرویس اشتراک بازی یوپلی‌پلاس در ماه سپتامبر و در ازای هزینه ماهانه پانزده دلار بطور جهانی آغاز به کار خواهد کرد. لیست منتشره یوبی‌سافت به شرح زیر است:

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. اردلان

    خب لیست کجاست؟!!!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه