[CES 2016] ال جی یخچال و ماشین لباسشویی جدید معرفی کرد

۱۵ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ماشین لباسشویی و یخچال ال جی

شرکت «ال جی» (LG) در نمایشگاه CES 2016 یک یخچال و یک ماشین لباسشویی جدید معرفی کرد.

از ویژگی‌های جالب توجه این یخچال می‌توان به در آن اشاره کرد. ال جی نام Knock-On را برای در این یخچال در نظر گرفته و کاربران با ضربه زدن به در و بدون بازکردن آن می‌توانند محتویات یخچال را مشاهده کنند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به باز شدن خودکار درها اشاره کرد. اگر به درهای یخچال نزدیک شوید، این محصول متوجه حضور کاربر می‌شود و درها را باز می‌کند. به این صورت اگر با دست پر به سمت یخچال بروید برای باز کردن درها مشکلی نخواهید داشت. ال جی می‌گوید که یخچال جدیدش به این شکل طراحی شده که کاربران نیازی به باز کردن درهای آن پیدا نکنند و همه چیز به شکل خودکار انجام می‌شود.

یخچال های جدید ال جی

یخچال جدید ال جی با درهایی که به صورت خودکار باز می‌شوند

محصول بعدی شرکت کره‌ای ال جی که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد یک ماشین لباسشویی دو قلو است. این ماشین لباسشویی دو مکان مختلف برای شستن لباس‌ها پیش روی کاربران قرار می‌دهد که یکی فضای بزرگ‌تری دارد و یکی فضای کمتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هر کدام از این مکان‌ها برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین دو منبع آب برای آن‌ها در نظر گرفته شده تا در مصرف آب هم صرفه جویی شود. همچنین جدا بودن مخزن‌های آب این دو قسمت باعث می‌شوند رنگ لباس‌ها با یکدیگر ترکیب نشود.

ماشین لباسشویی ال چی

جدیدترین ماشین لباسشویی ال جی

البته این مخزن‌ها می‌توانند به شکل کاملا جداگانه کار کنند و در یک زمان می‌توان چند چیز مختلف را به وسیله‌ی آن‌ها شست و یا اینکه برای شستن لباس‌های کمتر تنها از مخزن کوچک‌تر استفاده کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این محصولات را هم مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The VergeCnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه