مایکروسافت مرورگر Edge را برای اندروید و iOS عرضه می‌کند

۱۳ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مرورگر اج

مرورگر «اج» (Edge) شرکت مایکروسافت تا این لحظه فقط روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ وجود داشت. حالا به نظر می‌رسد که این مرورگر قرار است برای گوشی‌های اندرویدی و iOS هم عرضه شود. شایعات می‌گویند که مرورگر اج تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ به حالت مولتی پلتفرم در می‌آید و روی سیستم‌های عامل دیگر مخصوصا سیستم‌های عامل موبایلی عرضه خواهد شد.

باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که عرضه اج برای گوشی‌های موبایل تنها در اندازه شایعه است و هنوز چیزی تایید نشده است. مایکروسافت در طول چند سال گذشته سعی کرده به اج ویژگی‌های بهتری اضافه کند تا این مرورگر بتواند به موفقیت بیشتری در مقایسه با کروم با فایرفاکس دست پیدا کند. حالا اگر این مرورگر به اندروید و iOS هم بیاید، قطعا کاربران بیشتری پیدا می‌کند.

شایعات می‌گویند که مرورگر اج نسخه موبایل از تمام سرویس‌های موتور جست‌وجوی بینگ استفاده می‌کند. مثلا امکان مترجم همزمان صفحه‌های مختلف با بینگ در اختیار کاربران قرار میگیرد.

مایکروسافت نسبت به شایعات منتشر شده از خودش واکنش نشان داده است؛ اما بعید نیست که تا سه ماه دیگر این اتفاق رخ بدهد و ما شاهد عرضه اج روی گوشی‌های موبایل باشیم. به هر حال ممکن است علاقه‌مندان به این مرورگر در موبایل هم از آن استفاده کنند.

منبع: frandroid
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. مجید

    ” عرضه اج برای گوشی‌های موبایل تنها در اندازه شایعه است” ؟؟؟؟
    بنده همین الان رو ویندوز ۱۰ موبایل از این مرورگر فوق العاده استفاده می کنم.
    سیستم عامل موبایل که فقط iOS و android نیست، از ویندوز ۱۷۰۳ موبایل غافل نباشید…

  2. سهیل

    نسخه پیشرفته اینترنت اکسپلورر برای اندروید و ios !!!
    به نظر میرسه گوگل بازی رو دست گرفته و مایکروسافت دیگه حرفی برای گفتن نداره!
    بعید میدونم موفق باشه.

  3. احسان

    بسیار مرورگر خوبیه. اگه همون بهینه سازی خوبی که روی ویندوز صورت گرفته، روی iOS هم انجام بشه، حتما به شخصه استفاده می‌کنم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه