مایکروسافت به مناسبت ۱۵ سالگی Halo ، برنامه‌ی زنده دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Halo در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۱ راهی بازار شد. اکنون ۱۵ سال از آن تاریخ می‌گذرد و مایکروسافت به همین مناسبت می‌خواهد برنامه‌ی زنده‌ای برگزار کند. این برنامه فردا ساعت ۳:۱۳ دقیقه صبح شروع خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده استودیوی ۳۴۳Industries که وظیفه‌ی ساخت مجموعه‌ی Halo را به عهده دارد و تا این لحظه هم دو بازی Halo 4 و Halo 5 را ساخته در این برنامه‌ی زنده حضور خواهد داشت و درباره‌ی برخی از بازی‌های آینده‌ی خودش صحبت خواهد کرد.

مشخص شده که بخش‌های جدیدی از بازی Halo Wars 2 به نمایش در می‌آیند و بعد از آن بخشی از موزه‌ی هیلو نشان داده می‌شود. البته درباره‌ی موزه‌ی هیلو چیز زیادی نمی‌دانیم و خیلی دوست داریم که آن را ببینیم. سپس بسیاری از طرفداران مجموعه‌ی هیلو از خاطرات‌شان از این بازی‌ها می‌گویند و در ادامه هم تیم‌سازنده با برخی از طرفداران این مجموعه، Halo 5 بازی خواهند کرد.

گفته شده که در این مراسم اتفاقات دیگری هم رخ می‌دهد که هنوز چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم. آیا بخش‌هایی از بازی Halo 6 نشان داده خواهد شد؟ آیا مضامین بیشتری برای Halo 5 عرضه می شود؟ فردا خبرهای بیشتری از این مراسم می‌شنویم.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه